( ). |
. .
, --… , .
5 (-) , (-, , ..). , , - . , . «». , .
1. . , , « — , — ». , . – , « ». , :
2. « ?». , , . , – . , , . .
. (, ?). , -, : «Ÿ - !». .
100-200 . « » , , .. , , .
, , . , , . ( ). , . .
3. , : « ()?» , – , . , 2 :
• ( , ),
• (.. «» - – , , ).
, :
• ( );
• ( );
• 2-3 , , ( ). , , … , – ( )
4. : , . 3 – ( ), ( ) .
) , , , - , .. - , - . - , , . , , , - . . , .. . , « ».
) , , . ( ) - , , . , . , , « » ( !).
, . , .
• . , ; , , .
• , . -, , ….
• . , -!
• «» « », « , » ( !), « 3 20 % »….
• , . , . , – « . – . 30 ». « . . !».
: , - « ?», – ?
) . . . , , .
, , ? , :
", 100%!». , . , .
: « » , , 2 . , + - .
, . , . -. , !
: |