-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в val-boroday

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.12.2013
Записей: 1394
Комментариев: 18464
Написано: 33160


Побачення...

Четверг, 08 Февраля 2018 г. 18:08 + в цитатник
0_132359_3cc021f6_orig (700x518, 441Kb)

Знову снігом замело рідне моє місто,
Хуртовина під вікном жалібно співа.
На побачення біжу, то й вдягла намисто... -
Буде в милого мого кругом голова!

Ой, Дідусю, Дід Мороз!
Мої щічки не морозь!
Відпочинь до ранку! -
Жде мене Іванко!

Я прогледів очі всі, ждучи свою милу,
І на зустріч так летів, наче вихор той!
На руках її носить буду, щоб любила!
Змалку саме я такий - доблесний герой!

Ой, Дідусю, Дід Мороз!
Ти Марічку не морозь!
Відпочинь до ранку
У снігу, на ганку!

Ось і ти, Іванко мій, легінь чорнобривий...
Як же холодно мені, майже вся тремчу!
Пригорнись, серденько! Тут, у моїх обіймах,
Будеш грітися завжди, майже досхочу!

Ой, Дідусю, Дід Мороз!
Наші щічки не морозь!
Відпочінь до ранку!
Добре нам з Іванком!!!

Щастя бути знову вдвох, що там холоднеча?!
Ми цілуємося з ним, наче голубки...
А мороз лютує хай, хоч і кожен вечір! -
У обіймах тепло нам стане навпаки!

Ой, Дідусю, Дід Мороз!
Наші щічки поморозь!
Бо цілує жарко
Милий мій Іванко!
Рубрики:  МОЇ ВІРШІ
ПЕСЕННЫЕ ТЕКСТЫ


Процитировано 1 раз
Понравилось: 6 пользователям