-Рубрики

 -Я - фотограф

Мой питомец

Самый верный друг - мой питомец Роки
2 фотографий

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в ugneduk80

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 01.12.2010
Записей: 9756
Комментариев: 8042
Написано: 23653


Prisiminimų miestas

Воскресенье, 07 Августа 2011 г. 13:35 + в цитатник
Senasis mano miestas. Pasiilgau
vaikystės kiemo,gatvių nulytų.
Kai akmenį srauni Neris suvilgo,
pražydusių žibutėmis šlaitų.

Baltoji gulbė – Rotušė senoji,
štai skamba aidi Katedros varpai.
Kada istoriją tyliai kartoja
sena pilis ir Nemuno krantai.

Kaip gera klaidžioti siaurom gatvelėm.
Pažvelgt į langus – mano mokykla.
Čia liepos tiesė man pražydusią šakelę,
čia augome darni, jauna karta.

Čia Nemuną Neris švelniai bučiuoja
ir liejasi su jais kartu dangus.
O kranto smėliui gelmės paaukoja
bangų išpintus baltus vainikus.

Jau vakaras ir tyliai snaudžia mėnuo
apklostytas švelnia žvaigždžių skraiste.
Tiktai žibintas senas, gatvėj vienas
lietaus nulytas šviečia naktyje.

Jau miega gatvės, tyliai rymo aikštės.
Vien mano žingsniai aidi tamsoje.
Ir dar ilgai po gimtą miestą vaikščios
prisiminimuose paskendusi delčia.


2009.06.15
J.M.

Серия сообщений "Мои стихи":
Часть 1 - Aš– Moteris
Часть 2 - Mūza
Часть 3 - Nakties preliudija
Часть 4 - Gyvenimo alėja
Часть 5 - Prisiminimų miestas
Часть 6 - Širdies kalba

Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку