-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Toshin

 -Интересы

рок ддт толкЈєн самопЈзнання->пЈзнання оточуючо

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 12) пассионарные_любители Україна Пацифисты Мир_Номер_Ноль DDTerritory Hippies K_Y_I_V Nautilus_Pompilius RockArea trollge Vladimir_Vysotsky JAM_Music_Journal
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) Guitar-StuffBull

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 20.09.2006
Записей:
Комментариев:
Написано: 5020


Оце так...

Понедельник, 07 Сентября 2009 г. 23:07 + в цитатник
Цитата сообщения Toshin Пряма Х, під назвою розчарування



В колонках играет - ДДТ
Настроение сейчас - Припаскудне

Все менше і менше стає людей, які мене розуміють, все більше і більше з'являється на мені одягу чорного кольору... Приходить поступово зима.

Падають останні стіни країни мого суспільного існування, країну мого буття пожирає самотність, поступово розширюючийся вірус, сукупність бактерій, що глумливо розмножуються на могилах моїх оптимістичних сподівань. Такої повільної, тихої, всепоглинаючої, мирної війни світ не спостерігав.

У кожного є (заїжджена фраза) "свой уютненький мирок", в який хочеться час від часу втекти... Дивно, але у мене ніколи не дохдили руки його створити... Мені потрібна своя країна, мені вистачить п'яти квадратних метрів... Малесенька країна самотності на двох... Місце розположення на мапі неважливе. Карпати чи Труханів чи київське метро, всеодно...

Хроніка минулої розмови...

Tosha (10:31 PM) :
Настрій припаскудний....
Tosha (10:31 PM) :
Мені такий подобається.
Tosha (10:31 PM) :
Але задоволення я від того не отримую, бо настрій паскудний.
Tosha (10:32 PM) :
Шкода, що ми з тобою посварилися...

...прощавай


Susy   обратиться по имени Вторник, 08 Сентября 2009 г. 21:55 (ссылка)
сумно....
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку