-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в toma134

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

сад-огород. вязание. кулинария

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.11.2010
Записей: 6053
Комментариев: 563
Написано: 7697


Жилет

Понедельник, 15 Января 2018 г. 15:46 + в цитатник

Mutlu günler... Rengarenk yelekler bugün yola çıkacak. Güzel günlerde kullanılsın... Sipariş için DM den iletişime geçebilirsiniz.  #popcorn #motif #bere #bebekhirkasi #kirlent #bebekpatiği #yarnartjeans #deryabaykal #crochet #babyblanket #knitting #bebekbattaniyeleri #siparişalinir #dizüstübattaniye #koltuksali #ribbon #penyeip #paspas #lanosoalara1,573 BeÄŸenme, 66 Yorum - Instagram'da feride (@ferideeep): "AkÅŸamınız hayr akıbetiniz hayr olsun arkadaÅŸlar. Yeniden lila yelek Ä°pim himalaya deluxe bamboo Åžiş…"Mutlu günler herkese💕ArkadaÅŸlar fotoyu kaydırarak 2.fotoyu da görebilirsiniz. ..!!Bu modelin açıklamasını çok soranlar oldu kısaca foto ile anlatmaya çalıştım. Ben severek zaman ayırıp açıklamasını yapmaya çalışıyorum ama dikkatimi çeken bir durum var. Modeli beÄŸendiklerini ve açıklamasını isteyen bazı arkadaÅŸlar var ve geri takip tenezzülünde de bulunmuyorlar. Ben bu durumu çok yadırgıyorum doÄŸrusu, emeÄŸe biraz saygılı olalım lütfen. Yorum yapıp kendilerini gösterip ama yine takibe geçmeyenlerMutlu günler herkese💕 ArkadaÅŸlar fotoyu kaydırarak 2.fotoyu da görebilirsiniz. ..!! Bu modelin açıklamasını çok soranlar oldu kısaca foto ile anlatmaya çalıştım. Ben severek zaman ayırıp açıklamasını yapmaya çalışıyorum ama dikkatimi çeken bir durum var. Modeli beÄŸendiklerini ve açıklamasını isteyen bazı arkadaÅŸlar var ve geri takip tenezzülünde de bulunmuyorlar. Ben bu durumu çok yadırgıyorum doÄŸrusu, emeÄŸe biraz saygılı olalım lütfen. Yorum yapıp kendilerini gösterip ama yine takibe ...

Рубрики:  Вязание детям/Жилеты
Метки:  

Процитировано 24 раз
Понравилось: 2 пользователям

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку