-Фотоальбом

Посмотреть все фотографии серии Дороги
Дороги
14:32 26.10.2014
Фотографий: 111
Посмотреть все фотографии серии Эмоции
Эмоции
13:17 26.10.2014
Фотографий: 76
Посмотреть все фотографии серии Детство
Детство
12:49 18.09.2014
Фотографий: 37

 -Всегда под рукой

 -Рубрики

 -

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
[Этот ролик находится на заблокированном домене]

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
В© пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ


Пирожное Ореховые ульи

Четверг, 18 Апреля 2013 г. 06:02 + в цитатник

Ule orzechowe

777777 (565x376, 36Kb)  

Od dawna miałam już ochotę na te ciasteczka, a kiedy dodatkowo prawie rok temu zobaczyłam produkcję Ali, to decyzja mogła być tylko jedna - kupuje foremki. I kupiłam, a teraz nadarzyła się okazja, żeby przygotować - jak to Ala mówi - najpyszniejsze ze wszystkich uli. I są przepyszne. Ostrzegam bardzo słodkie, ale za to jakie pyszne! Mój synek
chodzi i powtarza, że pyszniejszych ciasteczek, to on nie jadł :-) Podstawkę do uli przygotowałam z wafli, a w zasadzie, to kółka wycinałam foremką ulową.



Składniki na ciasto:

    250g orzechów mielonych, najlepiej włoskich
    250g cukru pudru,
    2 żółtka lub 1 jajko
    plus cukier puder do obsypywania foremki i palców
    opłatki, przycięte wafelki, lub biszkopciki (ja miałam wafelki)

Składniki na masę:

    50 g masła,
    50 g cukru pudru,
    50 g likieru adwokat

Składniki na masę utrzeć na puszysty krem.

Wszystkie składniki na ciasto dobrze wyrobić. Foremkę można delikatnie wysypać cukrem pudrem (ja nie wysypywałam) i zamknąć. Z ciasta lepić kuleczki i wypełniać nim foremki. Palcem moczonym w cukrze pudrze lub trzonkiem od drewnianej łyżki wydrążyć otwór w cieście. Następnie nałożyć do niego masę i przyłożyć biszkoptem lub wyciętym z wafli krążkiem. Foremkę położyć i otworzyć, przytrzymując kciukami z tyłu foremki.
Można również w pierwszej kolejności przygotować same ule z wydrążonymi otworami, a dopiero później nakładać masę i przykładać na spód wafle.

Smacznego:-)

777 (640x425, 42Kb)

7 (335x480, 29Kb)

77 (640x427, 39Kb)

 

http://atinabc.blox.pl/2011/11/Ule-orzechowe.html

Рубрики:  14. Кулинария/Десерты. (пирожные и торты без выпечки)
Метки:  

Процитировано 5 раз
Понравилось: 1 пользователю

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку