Темперамент женщины стихии огня Женщина Стихии Огня – это ярко выраженные мужс...
Беркут в очках, в туфлях и с желтыми повязками..... - (2)Боевики Евромайдана слили сами себя! Разоблачение блогера Сегодня по 5-му каналу "чесних новин" з...
сказочник - один из любимых авторов - (0)Я и не спрошу - ты не признаешься Я и не спрошу - ты не признаешься, Это ведь в душе на сам...
швейная машинка, уход - (0)***УХОД И МЕЛКИЙ РЕМОНТ ДЛЯ СВОЕЙ ШВЕЙНОЙ МАШИНЫ*** УХОД И МЕЛКИЙ РЕМОНТ ДЛЯ СВОЕЙ ШВЕЙНОЙ МАШ...
хачапури - (0)Быстрое хачапури к завтраку Ингредиенты: ●1 яйцо ●1 стакан молока ●1 с...
Та_Меч написал 06.10.2011 10:21:55: Подарить бы Вам Платье из Счастья, Да его всяк по-своему шьёт... ​ ​
| |
MultiMazurka написал 14.05.2011 20:44:11: Очень нравятся Ваши посты.Кроме того, который Вы \"старались\" сделать. Не принимаю. Если позволите. то буду иногда просматривать ваши странички.В миру я просто Вера.
| |
Та_Меч написал 14.05.2011 10:52:59: .. и не проси ни Любви, и ни Вечности -
у Хранителя сна крылатого...
научись улыбаться мелочи -
Он ведь .. тоже читал Булгакова .
|
Персональная выставка Светланы Клецовой «Чудо на бересте» |
Светлана Ивановна Клецова родилась 14 апреля 1953 г. Закончила механико-математический факультет Харьковского государственного университета по специальности математик-программист. Работала на заводе "Хартрон" и ХИСИ. Графикой на берестеі занимается с 1988 года. Работы находятся в музеях Украины, частных коллекциях Украины и за рубежом.
Принимала участие в выставках:
• Выставка художников Харькова в городе–побратиме Цинциннати (США), 1989 г.;
• Дом Народного творчества, Харьков, 1991 г.;
• «Слобожанське Різдво», Харьковский художественный музей, 1994 г.;
• "Харьковская область сегодня", Вильнюс, Литва, 2001 г.;
• Областные выставки музея народного искусства Слобожанщины, Харьков, 2004, 2005, 2008 гг.
Персональные выставки:
• Харьковская государственная научная библиотека им. В. Г. Короленко, 1993-1999 (ежегодно), 2001 и 2003 г.;
• Чугуевская картинная галлерея, 1995 г.;
• Бердянский художественный музей (Запорожская обл.), 2000 г.;
• Харьковский художественный музей, 2004 г.;
• Центр искусств «Собор», Сумы, 2003 г.
«Техніка рисунку на бересті є досить популярною у Харкові. Серед багатьох робіт виокремлюються твори Світлани Клейової - філігранні, ретельні за виконанням, сповнені теплого, непідроб¬ного почуття закоханості у те, що вона робить.
Вперше звернулась до графіки на бересті 1988 року. Береста – примхливий матеріал. По-перше, дуже важко буває віднайти необхідної якості та розміру її шматочок, щоб потім втілити на ньому задуманий сюжет. Дійсно, рисунок на бересті, має багато спільного з роботою гравера - невдало проведена лінія може назавжди пошкодити дорогоцінний матеріал. З поміж багатьох творчих захоплень (Світлана - майстриня на всі руки), інтерес до берести і впродовж десятиліття захоплення нею виявились найстійкішими. Цьому сприяло багато чинників - інтерес до природи, що виявився ще в дитинстві, любов до малювання, яка ледь не стала вирішальною у виборі професії (була мрія вступити до художнього інституту). Не останню роль відіграли і суто професійні якості: робота з високотехнологічним обладнанням, любов до точності і вишуканості. За роки роботи у цій техніці нею створено понад 50 творів. В основному (так традиційно склалося), це серії на тему нашої культурно-духовної спадщини.
Серія «Откуда есть пошла земля наша»: це і Нестор-літописець, і засновники Слов'янської азбуки, і Хрещення Київської Русі .
Місяці роботи в архівах, вивчення малюнків, що збереглися, спогади очевидців і народжується нова серія «Відрубане коріння»: храми, які вистояли віки і лихоліття, назавжди знищені руками атеїстів Країни Рад.
Окремі роботи присвячено давньоруській архітектурі: Софія і Печерська Лавра у Києві, Почаївська Лавра, міста-заповідники Володимир, Суздаль, Новгород, перлина архітектури - церква Покрови на Нерлі, легендарний острів Кижі, Кирило-Білозерський монастир, Новодівочий монастир та інші.
Є серія робіт, присвячена рідному місту Харкову.
Бересту Світлани позначено камерністю і ліричністю, шанобливим ставленням до березової кори як матеріалу, розуміння її особливостей поєднання оксамитової поверхні з «природним» рисунком, уміле використання її текстури. Як нам видається, сама береста «підказує» такі сюжети - ніщо буденне, тимчасове, незначуще, не поєднується з нею. Тому вічні сюжети і вічні істини, духовні святині є і будуть основним змістом графіки на бересті, в чому і переконують твори Світлани Клєцової, зігріті теплотою її рук і душі.»
Рубрики: | личное арт-калейдоскоп(фотография и искусство) |
Комментировать | « Пред. запись — К дневнику — След. запись » | Страницы: [1] [Новые] |