-Всегда под рукой

http://www.liveinternet.ru/users/stanka_dobreva/

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в STanka_Dobreva

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.02.2010
Записей: 662
Комментариев: 1179
Написано: 6106


Откровение на епиноята на светлината, предадено на Йоан ! Учението за спасението на душата, както и посвещението в скритата от всички тайна на сътво

Воскресенье, 28 Января 2024 г. 06:32 + в цитатник
Учението за спасението на душата, както и посвещението в скритата от всички тайна на сътворението на този еон, разкрита на Христовия ученик Йоан. - http://www.firelion26.narod.ru/ *


1. Случи се един ден, когато Йоан, братът на Яков, те са синове на Зеведей, излезе от къщата и се приближи до храма. Срещнал го един фарисей, казвал се Ариман, който го попитал: Къде е господарят, когото последва? Йоан му отговори: Откъдето дойде, там се върна. Фарисеят му каза: С измама ви заблуди този Назарянин, като напълни ушите ви с лъжи, затвори сърцата ви от традицията на нашите бащи.



2. Когато аз, Йоан, чух това, преместих се от храма на пусто място, за да помисля за това сам. Тогава бях много тъжен в сърцето си и се запитах: Защо Той, Исус, беше избран за Спасител? Защо Той беше изпратен в нашия свят от Своя Отец? И кой е Неговият Отец, при когото е изпратен? И кой е еонът, към който ще отидем? И какво имаше предвид, когато ни каза: „Този ​​еон, в който сега живеете, е приел формата на този неразрушим еон?“ Но Той не ни научи какъв е този еон.



3. Докато си мислех за това, небесата се отвориха и цялото творение под небесата беше осветено и целият свят около мен потрепери. Уплаших се и паднах на лицето си, когато видях на светлината образа на старец, който неочаквано се появи пред мен. Но когато го погледнах отново, видях, че е станал като жена. Тогава Той отново промени външния Си вид, като стана като дете, въпреки че през цялото това време същият образ на човек беше в светлината пред мен. Той беше като че ли единство от няколко образа в светлината и те се разкриваха един след друг. Бидейки един, този образ е бил едновременно в три форми.



4. Образът ми каза: Йоане, Йоане, защо се съмняваш в това, което ти казах и защо се страхуваш от Моя образ? Чужд ли ви е този образ? Не бъди страхлив, защото наистина Аз съм този, който е бил с теб през цялото време. Аз съм твоя майка, баща и син едновременно.



5. Аз съм Епиноята на Светлината, неопетнена и неопетнена от нищо. Днес дойдох да те науча, за да можеш да научиш неща, които не са разкрити на всички хора, но които са разкрити на Мен, и да те науча на знанието за Съвършения човек.



6. Сега вдигнете лицето си към Мен и слушайте, така че да научите нещата, които ще кажа днес, и след това да можете да предадете това, което сте чули, на вашите събратя духове за истинския Бог, този, който е неподвижен, който е създал перфектният мъж. И я помолих: Кажи ми ясно, за да мога да го разбера.



7. Тя каза: Единството (монадата) е суверенитетът на един Бог, над когото няма никой. Това е твоят истински Бог, в Когото обитава Неговият невидим Дух. Той е този, който е над всички Свои творения, този, който пребъдва в неразрушимост и неподвижност. Той е този, който е в чистата Светлина, този, когото никое око не може да види, защото Той е невидим.



8. Не е подходящо да мислим за Него като за няколко богове, защото Той е по-велик от всички богове, защото няма никой над Него, няма никой, който да бъде господар над Него. Той не е подчинен на никого, защото всичко съществува само в Него. Той е самодостатъчен, защото не се нуждае от нищо, защото е напълно съвършен. Нищо не му липсва и няма нищо, с което да може да бъде попълнен.


9. Той е напълно съвършен, защото е в Съвършената светлина. Той е безграничен, защото няма кой да Го ограничи. Той е непонятен, защото няма кой да Го разбере. Той е неизмерим, защото няма кой да Го измери. Той е невидим, защото никой не може да Го види. Той е вечен, защото винаги е съществувал. Той е неизразим, защото никой не може да Го осъзнае, за да Го изрази с думи. Ние не Го назоваваме, защото няма никой преди Него, който да Го назовава. Той е Светлина безмерна, чиста, свята, ясна. Той е неизразим, съвършен, неразрушим.


10. Той не е в съвършенство и не е в блаженство или божественост, но е много по-избран. Той не е нито телесен, нито безплътен. Той не е нито голям, нито малък. Няма начин да осъзнаем Неговото количество, защото никой не може да Го разбере. Той не е от тези, които съществуват вечно, но е много по-избран. Не че Той е избран в сравнение с другите, а че Той не принадлежи на никакъв еон и съществува извън времето. Защото всичко, което е замесено във всеки еон, е създадено от Него.


11. Той не беше ограничен във времето. Той не получи живот от никого, защото няма никой преди Него, от когото да получи живот. Той съзерцава всичко в Своята чиста светлина. Защото Той е величие, неизмеримо и непознато величие. Той е Еонът, благодарение на който са създадени нови еони. Живот, даващ живот на другите. Блаженство, което дава блаженство на другите. Знание, което дава знания на другите. Добро, което дава добро на всички. Благодат, даваща милост на всички. Благодат, която дава благодат на другите, не тази, която имат сега, а такава, която е неизмерима и неразрушима.


12. Какво друго мога да ви кажа за Него? Той е неразрушим Еон, Той е неподвижен, оставащ в мир и тишина. Той беше преди всички неща, Той е главата на всички еони. Той е източникът на живот за всички форми на еоните, които живеят в Него. Той е, Който им дава сила за Негово добро. Не можем да Го познаем, защото не сме живели в Него, не можем да знаем онези неща, които са ни непонятни. Това е възможно само за тези, които живеят в него, тоест за истинския Човек, Бащата на Автоген. Той беше, Който каза на Сина Си всичко, което аз ви казвам. Само Той, бидейки в Бога, вижда себе си в заобикалящата Го светлина.





13. Един ден Бог изрази желание да познае Неговия образ, т.е. вижте Го в източника на Светлина чрез Духа. Той насочи желанието Си към чистата Светлина около Него. И покорявайки се на Неговото желание, аз, Епиноя, извърших действието и се разкрих. Явих се пред Него в сиянието на Неговата Светлина.



14. Аз бях първата Сила, която се появи преди всички еони и беше разкрита в Неговата мисъл, тоест Проноя на всичко. Аз отделих част от Светлината Си, която беше образът на Светлината на Съвършената Сила, тоест образът на невидимия девствен Дух на Съвършения, и се получи нова Сила.



15. Тя, тази Съвършена сила, беше наречена Барбело. Тя ще има съвършена слава във всички еони, защото Тя е първото откровение и слава на девствения Дух. Тя похвали този Дух, че може да се отвори. Това беше първата мисъл, която имаше образа на Бог. Тя стана майчината утроба на всички, защото се появи преди всички останали.

16. Чрез Нея беше създаден Метропатор, първият Човек, Бащата на Автоген, три пъти мъж, три пъти силен, имащ три имена, вечен еон, главен сред другите невидими еони, пръв от всички появили се.



17. Той, Митропатор, помоли невидимия девствен Дух, тоест Барбело, да Му даде Мисъл. И Духът се съгласи. И когато Той се съгласи, Мисълта се разкри и се появи близо до Барбело. И Тя възхваляваше Метропатор и Неговата съвършена сила, Барбело, откакто започна да съществува благодарение на Нея. След това Метропатор помолил невидимия Дух Дева, тоест Барбело, да му даде Прозорливост. И Духът се съгласи. И когато Той се съгласи, Провидението се разкри и То се появи близо до Барбело. Яви се от Мисъл, създадена от невидимия Девически Дух. Той възхваляваше Метропатор и Неговата съвършена сила, Барбело, тъй като се появи благодарение на Нея. И отново Метропатор поиска да Му даде Неразрушимост и Духът на Барбело се съгласи. Когато Той се съгласи, Неразрушимостта беше разкрита и Тя се появи близо до Мисълта и Прозорливостта. И Тя възхвали невидимия Дух на Барбело, заради когото Тя се появи.



18. Метропатор помоли Барбело да Му даде вечен живот. И невидимият Дух се съгласи. И когато Той се съгласи, Вечният живот се разкри и тя се яви пред Него и възхвали невидимия Дух на Барбело, поради когото Тя се появи. След това Метропатор поиска да Му даде Истината. И невидимият дух на Барбело се съгласи. Когато Той се съгласи, Истината беше разкрита и Тя се яви пред Митропатор и възхвали невидимия Дух на Барбело, поради когото Тя се появи.



19. Това са първите пет еона на Метропатор, който е първият Човек, създаден по образа на невидимия Дух, тоест Барбело. Това е Проноя на Барбело, която включва: Мисъл, Прозорливост, Неразрушимост, Вечен живот и Истина. Това са първите пет еона, от общите десет андрогинни еона, които съставят Метропатор.



20. Метропатор искаше да роди Син и отново погледна към Барбело с чистата светлина, която Го заобикаляше, и от този блясък невидимият Дух зачена. И Той роди искра Светлина със Светлината на блаженния образ на Метропатор. Но Синът не беше равен на величието на Отец. Той беше само Синът на Метропатор, Автоген, който се роди благодарение на Него, единородния Син на първия Човек, чистата Светлина. Сега няма да говоря за вторите пет еона, които съставляват Метропатор, защото от тях се роди друг Син, братът близнак на Автоген, за когото е твърде рано да знаете.



21. И като видя Сина, невидимият Дух Дева се зарадва за Него, този, който беше първороден от първата Сила на Епиноята на Светлината, тоест Барбело. Той, Митропаторът, Му даде Своето Предузнание и Вечен Живот, за да стане Синът Съвършен, без да се нуждае от друго добро, защото Му даде Благото на невидимия Дух . И се появи преди Автоген. И като получи Благото, Той прослави Отца и Съвършената Епиноя, заради която То се разкри.



22. И Синът поиска да Му даде партньор в работата, тоест Ума, и Духът се съгласи. Когато невидимият Дух се съгласи, Умът се разкри и се появи близо до Аутоген и възхвали Него и Барбело. Всички те започнаха да съществуват в тишина. И Умът искаше да свърши работата чрез Словото на невидимия Дух. И желанието Му стана дело, и Словото се появи близо до Ума, и възхвали Автоген, защото Словото Му беше създадено от Неговата Воля. С това Слово божественият Автоген създаде всичките Си еони. И Вечният Живот, и Неговата Воля, и Ум, и Прозорливост се появиха близо до Автоген; и те възхвалиха Метропатор и невидимия Дух, Барбело, защото благодарение на Тях всички започнаха да съществуват.



23. Светият Дух, Барбело, даде Съвършенството на божествения Автоген, Сина на Метропатор, така че той се яви пред мощния и невидим девствен Дух Барбело като божествения Автоген. Той отдаде слава на Духа със силен глас, защото Той се разкри чрез Епиноя и невидимия девически Дух. И Отец постави Своя истински Син, Автоген, над всички еони.



24. Метропатор Му подчини цялата власт над еоните и даде Истината, която винаги е в Него, за да може да разпознае всеки, който ще бъде наречен с име, издигнато над всяко друго име. Само тези, които са достойни за Autogen, ще бъдат наричани с това име. От Светлината на божествения Автоген и Неразрушимост, чрез дара на Духа, се появиха три Светлини и четири Сили. И Той, Автоген, искаше те да се явят пред Него.



25. Трите светлини са Воля, Еноя и Живот. Четирите сили са Мъдрост, Благодат, Чувство и Дискретност. Благодатта се намира в еона на Светлия Армозел, който е първият ангел. Наред с този еон има три други еона: Благодат, Истина и Форма. Втората светлина е Ориел, която е поставена във втория еон. Заедно с него има още три еона: Мисъл, Чувство и Памет.



26. Третата светлина е Давейтай, която е поставена в третия еон. Заедно с него има три други еона: Мъдрост, Любов и Форма. Четвъртият еон е поставен в четвъртата Светлина на Елелет. Заедно с Него има три други еона: Съвършенството, Мирът и София (Мъдростта). Това са четирите еона на Светлината, появили се преди божествения Автоген. Това са всичките дванадесет еона, които се явиха пред Божия Син, великия Автоген, по волята и дара на невидимия Дух.



27. Всички тези дванадесет еона принадлежат на Сина, Автоген. И всичко в тях е установено по волята на Светия Дух чрез Автоген. И от Прозорливостта на Съвършения Ум чрез разкриването на Волята на невидимия Дух и Волята на Автоген се появи Съвършеният Човек, първото откровение и истина. Той е този, когото девственият Дух нарича Piguera adam an и го поставя в първия еон заедно с първата Светлина Armocele. И силите му бяха поставени с него. И невидимият Дух му даде разумна и непобедима сила.



28. И Пигера Адам проговори и похвали и прослави невидимия Дух, казвайки: „Всички неща възникнаха заради теб и всички неща ще се върнат при теб. Аз, аз ще прославя и възхвалявам теб, Автогене, и всички, които са по-високи от мен, от които има трима: Епиноя, първият човек и Барбело, т.е. тези, които притежават Съвършената сила. Съвършеният Човек, по аналогия с първия Човек, роди двама синове близнаци: Авел и Каин, поставяйки ги в първия Си еон. Но след като между тях възникна разногласие и те напуснаха еона, в който живееха, Съвършеният Човек роди друг Син - Сет, и го постави във втория еон до втория Светъл Ориел.



29. В третия еон, към третата Светлина на Давейтай, семето на Сет е поставено, т.е. душите на онези, които са познали Плерома и живеят според нейните закони. Душите на тези, които не са познавали Плерома и не са се покаяли веднага, но временно са упорствали и след това са се покаяли, са били поставени в четвъртия еон; те са на четвъртата светлина на Елелет. Това са всички, създадени от Волята на Автоген, които възхваляват невидимия Дух.



30. София, имайки в себе си Епиноята на Светлината и намирайки се в четвъртия еон, искаше да произведе мисълта си в съответствие с предвидливостта на невидимия Дух. Искаше да открие в себе си образа на съвършения мъж без волята на Автоген. Духът не одобряваше и отказваше да направи това без партньора Си, без Мисълта Си. И въпреки че Духът не одобряваше нейната мъжественост и тя не намери Неговото съгласие, тя реши да направи това без волята на Духа и знанието на Автоген. Тогава тя попита брат Аутоген, надявайки се, че е същото. Той се съгласил, въпреки че нямал право, а тя изнесла какво се е случило.



31. Поради непобедимата Сила, която беше в Сина, Неговата мисъл не остана безплодна. Но в София се разкри едно несъвършено произведение, различно от формата на Автоген, и то не приличаше на образа на самата нея, беше в съвсем различна форма, защото тя го създаде без Девическия Дух и Неговия спътник. Когато видя творението на волята си, тя изпадна в отчаяние, тъй като нейното творение придоби неподходящ за нея вид - змия с лице на лъв. Очите му бяха като искрящи светлини на мълния.



32. Тя хвърли сина си далеч от себе си, отвъд границите на местата, където живееше, така че никой от безсмъртните духове да не го види, защото тя създаде чудовище в невежество. Тя заобиколи сина си със светъл облак и постави трона му в средата на облака, така че никой да не го вижда освен Барбело, която се нарича майка на живите и знае всичко. И тя го нарече Ялтабаот.



33. Нейният първи архонт взе голяма власт от майка си. И той се отдалечи от нея, отдалечи се от местата, където се роди. Той стана силен и създаде други еони за себе си в пламъка на светлия огън, където остава и до днес. Той се свърза с лудостта, която е в него и роди сили за себе си.



34. Първата сила има името Афот, което поколения хора наричат ​​Юпитер. Второто е Хармас, което означава окото на ревността. Третият е Астафайо. Четвъртият е Джабел. Пето – Домакините. Шестият е Адонай, това е силата, която поколения хора наричат ​​Слънцето. Седмият е Саббеде. Осма - Абризена. Девети – Иобел. Десети – Армупиел. Единадесети – Мелхсир-Адонеин. Дванадесетият е Белиас, последните 5 са ​​тези, които властват над бездната на подземния свят.



35. И той назначи седем царе според силите над седемте небеса и петима над бездната на ада, за да могат да царуват. И той ги отдели от огъня си, от Силата на Светлината, която взе от майка си, защото самият той беше в мрака на невежеството. И когато Светлината беше пометена с тъмнината, тя накара тъмнината да блесне. И когато тъмнината се смеси със Светлината, тя я помрачи и не стана нито светлина, нито тъмнина, а стана сива, т.е. болен.



36. И така, архонтът, който е болен, има три имена. Първото име е Ialtabaoth, второто е Saklyas, третото е Samael. Той е порочен в лудостта, която е в него. Защото той каза: Аз съм вашият Бог и няма друг бог освен мен, не знаейки нито произхода на силата му, нито мястото, откъдето е дошъл. Архонтът създаде седем сили за себе си и всяка от тези сили създаде за себе си шест висши ангела, които създадоха ангели за себе си и така нататък, докато станаха общо 365 ангела.



37. Маските на 7-те сили са както следва: първият е Афот, с маската на овца, втората е Хармас, с маската на магаре, третата е Астафайо, с маската на хиена, четвъртата е Ябел, с образа на седемглава змия, петият е Саваот, с образа на дракон, шестият е Адонай, с формата на маймуна, седмият - Сабед, с формата на мечка. Очите на всички горят като искрящ огън. Това е седмицата от седмицата.



38. Ялдабаот имаше много образи, като беше над всички тях, така че можеше да приеме облика на всички тях, но по собствена воля. Бидейки сред серафимите, той ги отдели от своя огън. В резултат на това той стана господар над тях поради Силата, която имаше от Светлината на своята майка. В резултат на това той се нарече бог. Но той не се подчиняваше на Автоген и законите на мястото, където се роди.



39. Той смеси силите, които бяха под него, с мисълта си и създаде седем сили. И той даде име на всяка сила според силите, които имаше Метропатор. Започна от висшите инстанции. Първата мощност е добра, с първата степен, Afof. Второто е провидението, второто има Хармас. Третият е божественост, за третия, Astrafayo, и четвъртият е господство, за четвъртия, Jabel. Петото е царството, петото има войнства. Шестият е ревността, в шестия Адонай. Седмият е мъдрост, седмият има Sabbede.



40. Те имат небесен свод, според техния еон, и небе. Имената им бяха дадени според славата, която принадлежи на Митропатора, за да унищожат Силата Му, надявайки се, че в имената, които им бяха дадени, ще бъде Силата на техния прародител. Но имената, които им бяха дадени според славата, принадлежаща на Митропатор, означават за тях гибел и безсилие. Така че те имат две имена: истински и въображаеми.



41. Той подреди всяко нещо по образа на първите еони, които са съществували по-рано, така че да ги създаде по образа на неразрушимите еони. Това се случи не защото той беше виждал неразрушими еони преди, а защото имаше Силата, която взе от майка си. Тя създаде в него образа на божествения ред.



42. Когато видя създадените от него, много ангели около него, онези, които започнаха да съществуват чрез него, той им каза: Аз съм вашият бог, аз съм ревнив бог и няма друг бог освен мен. Но след като обяви това, той показа на ангелите, които бяха близо до него, че има друг бог. В крайна сметка, ако нямаше друг бог, тогава на кого би могъл да ревнува?



43. Майка му започна да се втурва (движи) напред-назад, от своя неразрушим еон към еона на сина си. Тя научи за недостатъка в себе си, защото сиянието на нейната светлина намаля и тя помръкна, защото невидимият Дух не беше съгласен с нейните планове.



44. Казах: Госпожо, какво означава, че тя е смесена тук и там? Тя се усмихна и каза: Не си мислете, че е както е написал Мойсей: „над водите“. Не, но когато видя зверството, което се беше случило и завземането на властта, което синът й беше извършил, тя се разкая, защото желанието да роди син я завладя в мрака на невежеството. Тя започна да се срамува от своята тъмнина и затова беше в постоянно движение. Това движение беше хвърляне (движение) напред и назад, от един еон в друг.



45. Самоувереният протоархонт е взел от майка си само Сила, но не и знание. Той беше невеж, защото вярваше, че няма друг Бог освен него, освен само майка му. Когато видя множеството ангели, създадени от него, той се издигна над тях.



46. ​​​​Когато майката научи за наличието на тъмнина в сина си и че той не е съвършен, тя разбра защо другарят на Автоген не се съгласи с нея. Тя се разкая за обидата си и помоли за прошка в обилни сълзи. Цялата Плерома чу нейната молитва за покаяние и възхвали невидимия девствен дух заради нея. И Аутоген, чрез Светия Дух, изля върху нея благодат от цялата Плерома. Нейният спътник не дойде при нея по-рано, защото не можеше, но дойде при нея сега чрез Плерома, за да коригира нейния дефект. Така се раждат 5 нови архонта, нейни синове. Тя не беше отведена в неунищожимия еон, но беше оставена в еона на сина си да бъде в деветата сила, докато поправи дефекта си.



47. След като се обяви за бог, протоархонтът искаше да създаде свой собствен човек, но глас се спусна от един еон, извисен над това: Човекът вече съществува и Човешкият син също. Първият архонт Иалтабаот чул гласа и помислил, че гласът идва от майка му, защото не познавал никого освен нея и не можел да знае откъде идва гласът. Метропатор, първият Човек, свят и съвършен чрез Pronoia perfect, невидимият образ, който е Бащата на всичко, от когото всички неща са възникнали, научил Ialtabaoth как да създаде човека. Той разкри на Ялтабаот появата на човешката форма.



48. И когато всички чуха този глас, целият еон на протоархонта потрепери, защото основите на ада се раздвижиха. И в областта на силите на онези, които управляват грубата материя, долната част на еона беше осветена чрез появата на този образ, който беше разкрит. И когато всички власти и протоархонтът погледнаха надолу, видяха образа на говорещ Човек.



49. Тогава Ялдабаот каза на властите, които бяха с него: Нека и ние да отидем и да създадем човека по този образ и по наше подобие, така че неговият образ да стане Светлина за нас. И те създадоха своя човек с общите си сили според знаменията, които им бяха дадени. И всеки от авторитетите даде своя принос според вида на образа, който вижда всеки от тях.



50. Той, Ялдабаот, създаде същество по подобие на първия Съвършен човек. И каза: Да го наречем Адам, за да стане името му за нас Силата на Светлината. И силите започнаха да създават. Първото, добротата, създаде душата от костите, второто, Провидението, създаде душата от нервите, третото, божеството, създаде душата от плътта, четвъртото, господството, създаде душата от костния мозък, петото, царството, създаде душата на кръвта, шестата, ревността, създаде кожата на душата, седмата, мъдростта, създаде душата на клепача.



51. И множество ангели се приближиха до създадения човек и той получи от властите седем духовни есенции, за да създаде съгласието на своите членове и съгласието на неговите органи и подредената връзка на всеки от членовете. Първият, Etherafaone Abron, създава главата си, Meniggesstroef - мозъка си, Asterechmen - дясното око, Faspomokham - лявото око, Hieronumos - дясното ухо, Bissum - лявото ухо, Akpsreim - носа.



52. Банен-Ефрум – устни. Амен - уста, Ибикан - кътници, Базилиадеме - сливици, Аххан - език, Адабан - шия, Хааман - гръбнак на гърлото. Dearcho - ларинкс, Tebar - десен лакът, Mniarchon - ляв лакът, Abitrion - дясна предмишница, Evanfen - лява предмишница, Chris - дясна ръка, Beluai - лява ръка.



53. Treneu - пръстите на дясната ръка, Balbel - пръстите на лявата ръка, Krima - ноктите, Astropos - дясната гръд, Barrof - лявата гръд, Baum - дясната мишница, Ararim - лявата мишница, Arehe - стомаха, Fthaue - пъпа, Senaphim - коремна кухина, Arachephopi - дясна страна, Zabedo - лява страна, Barias - дясно бедро, Fnut - ляво бедро, Abenlenarchaeus - костен мозък, Knumenorin - кости.



54. Gesole - стомах, Agromauma - сърце, Bano - бели дробове, Sostrapal - черен дроб, Anesimalar - далак, Fopifro - черва, Biblo - бъбреци, Roeror - нерви, Tafreo - гръбначен стълб на тялото, Ipuspoboba - вени, Bineborin - артерии, Latoymenlsefey създаде движение във всички членове, Enfolle - в цялата плът, Beduk - тестис вдясно, Arabey - тестис вляво, Eilo - тестиси, Sorma - гениталии, Gormakanohlabar - дясно дупе, Nebrif - ляво седалище.



55. Псерем - ставата на десния крак, Асаклас - ставата на левия крак, Ормаот - дясното коляно, Еменун - лявото коляно, Кникс - дясната тибия, Тупелон - лявата тибия, Ахиел - десният прасец, Fnsme - левия прасец, Fiufrom - десния крак, Voabel - пръстите й, Tpahun - левия й крак, Fikna - пръстите й, Miamai - ноктите на десния й крак, Laberium - ноктите на левия й крак.



56. Това са тези, които са поставени над управлението на всички тези органи и членове, има седем от тях: Aphoth, Armas, Kalila, Jabel, Hosts, Cain, Abel. И това са тези, които частично работят в членовете: в главата - Diolimodraza, в шията - Iameax, в дясното рамо - Iaquib, в лявото рамо - Uerton, в дясната ръка - Udidi, в лявата - Arbao, в пръстите на дясната ръка - Lampno, в в пръстите на лявата ръка - Leekafar, в дясната гръд - Barbar, в лявата гръд - Imae, в гърдите - Pisandryaptes.



57. Дясна подмишница - Koade, лява подмишница - Odeor, дясна страна - Asphyxix, лява страна - Sinoghuta, стомах - Aruf, утроба - Sabalo, дясно бедро - Kharharb, ляво бедро - Khphaon, гениталии - Bafinof, десен крак - Khnux, ляво крак - Harkha, десен пищял - Aroer, ляв пищял - Toehhea, дясно коляно - Aol, ляво коляно - Haraner, десен крак - Bastan, пръстите й - Arhentekhfa, ляв крак - Marefnunf, пръстите й - Abran.



58. Разберете истинските имена на онези власти, които са поставени над света, има седем от тях: Михаил, Уриел, Асменедас, Сафасатоел, Армуриам, Рихрам, Амиорпс. Разберете истинските имена на тези авторитети, които са поставени над подземния свят. Това са: този, който е над чувствата на човек - Архендект, този, който е над възприятието - Дейфарбас, този, който е над въображението - Умма, този, който е над съгласието - Аахиарам и този, който е над импулса - Риарамнахо.



59. Източникът на демоните, които живеят в човешкото тяло, се свежда до четири: топлина, студ, влага и сухота. И майката на всички тях е материята. И този, който доминира в топлината, е Phloxopha; и този, който владее студа - Ороорофос; и този, който владее сухото, е Еримахо; и този, който владее влагата, е Афиро. Майката на всички тях е в средата им и се нарича Онорфоразей, като е неограничен и смесен с всички тях. Тя наистина е храна за тях, защото те се хранят с нея.



60. Четирите основни демона са: Ephememphi, свързан с удоволствието, Ioko, свързан с желанието, Nenentophni, свързан с тъгата, Blaomen, свързан със страха. И майката на всички тях е Esthenis-uh-epiptoe. И от тези демони идват страстите и греховете. От тъгата идват: завист, ревност, скръб, безпокойство, болка, безсърдечие, грижа, неприятности и др. А от плътските удоволствия идват много зверства, празни хвалби и други подобни неща.



61. От желанията идва ярост , горчивина, страст, алчност и подобни неща. А от страха идва удивлението, ласкателството, объркването, срамът. Всички те не са полезни, а вредни. Основата на тяхната истина е Анаро, който е създателят на материалната душа. Също така се намира с Estesis-uh-epiptoe . Броят на ангелите, работили по създаването на човека, е 365.



62. Всички те, ангели и демони, работиха върху Адам, докато не го създадоха член по член, докато умственото и материалното тяло бяха завършени от тях. Над останалите страсти има други, за които не съм ви говорил. Но ако искате да ги знаете, тогава за тях е писано в Книгата на Зороастър. Резултатът от тяхната работа, Адам, беше недовършен, тоест той не оживя дълго време.



63. Когато майката пожела да върне силата си, която беше дала на сина си, първият архонт, тя помоли Метропатор, който се характеризира с голяма милост, да помогне в това. Той изпрати, по свят съвет, пет Светлини, синовете на София, за които говорих по-рано, за да заемат мястото на ангелите на протоархонта. Те, Светите, го посъветвали да съживи Адам, за да изведе по този начин Силата на Майката от самия архонт. Те казаха на Ялтабаот: „Издухни духа си върху лицето на Адам и той ще живее.“



64. Той духна в лицето на Адам с духа си, в който беше Силата на майка му; но той не знаеше за тази сила, защото беше в неведение. И Силата на Майката излезе от Алтабаот и влезе в тялото на душата, което ангелите създадоха по образа на този, който съществува от началото. Приело Силата, душевното тяло се раздвижи и засия. Но тогава останалите сили и ангелите започнаха да ревнуват, защото Адам започна да съществува благодарение на всички тях. Те дадоха силата си на човека и неговата мъдрост стана по-силна от онези, които го създадоха, и дори повече от самия архонт. Когато научиха, че Адам свети и мисли по-добре от тях, че е свободен от зверства, те го хванаха и го хвърлиха в долната част на своя еон.



65. Но благословеният митропатор, благодетелен и милостив, имаше снизхождение към Силата на Майката, която произлизаше от протоархонта. В края на краищата, те, ангелите, можеха да надделеят над духовното и чувстващо тяло на Адам и да властват над него. Той изпрати чрез благотворния Си Дух и великата Си милост в помощ на Адам Мен, Епиноята на Светлината, този, който дойде от Него, който се наричаше Живот.



66. Аз съм този, който помага на цялото творение на Метропатор, работейки заедно с това творение, насочвайки го към неговата духовна пълнота. Уведомявам го за слизането в материята, за пътя, по който е слязло, и също така го уча на пътя за изкачване от материята. Аз, Епиноята на светлината, бях скрит в Адам не само за да не могат архонтите да разберат за Мен, но и за да мога да поправя недостатъка на София.



67. Така Светлината се разкри на Адам чрез сянката, която е в него. И мисълта му се извиси над всички, които го създадоха. Когато той, протоархонтът, погледна Адам, той видя, че мисълта на Адам беше възвишена. Той проведе съвет с целия архонт и с всички ангели. И взеха огън, земя, въздух и вода, и ги смесиха един с друг, т.е. с техните четири огнени вятъра. Те ги събраха и създадоха много вълнение.



68. Така те доведоха Адам до сянката на смъртта, за да го формоват от земята, водата, огъня и духа, което е от тяхната субстанция, тоест от невежеството и тъмнината. Такова беше желанието на измамния им дух, това стана гробът за новоизляното тяло, което разбойниците надянаха на човешкия дух - оковите на забравата. Ето как Адам стана смъртен човек.



69. Той стана първият човек, който слезе в ада и по този начин беше създадено първото разединение. Но Епиноята на Светлината, тази, която е в него, трябва да събуди духа му. Архонтите взели Адам и го поставили в рая. И те му казаха: Яжте умерено, тоест спокойно, но се наслаждавайте на храната си, колкото искате. Всъщност удоволствието им е горчиво и красотата им е порочна. Тяхното удоволствие е измама, дърветата им са нечестие, плодовете на дърветата им са смъртоносна отрова и всичките им обещания са смърт.



70. Те засадиха дървото на живота си в средата на рая. Но аз ще ви науча каква е тайната на живота им, какъв е съветът, който имат помежду си, каква е формата на духа им. Коренът на това горчиво дърво и неговите клони са смъртта, неговата сянка, омраза и измама, живеят в неговите листа. Неговият цъфтеж е помазанието на нечестието и неговият плод е смъртта, похотта е неговото семе и то расте в тъмнина.



71. Местообитанието на онези, които ядат от него, е тяхното място за почивка от прераждания. Но това, което наричат ​​дървото за познаване на доброто и злото, е истината. Те не позволяват да се яде плодът от него, за да не може Адам да види пълнотата си и да разпознае голотата на своята грозота. Но той яде плода на дървото на познанието и аз съм този, който го накара да яде.



72. Казах на изображението: Не беше ли змията, която научи Адам да яде плода? Той се усмихна на това и каза: Змията-Прото-Архонт ги научи да ядат от неговото дърво, чиито плодове са зверства, желание да генерират и унищожават други. Това беше направено, за да може Адам да бъде полезен на протоархонта. Архонтът научи, че Адам не му се покорява заради Мен, Епинойята на Светлината, която е в него, която насочва мислите му да бъде по-високо от първия Архонт.



73. И той, протоархонтът, искаше да отнеме Силата, която самият той беше дал на Адам, и за това той донесе забрава на Адам. Попитах изображението: Какво е това: забрава?“ Той каза: „Не е както е писано в Мойсей или както сте чули. В края на краищата Мойсей каза в първата си книга: „Той го накара да заспи“, но това не беше в духовното му тяло, а в неговото чувство.



74. Така каза първият архонт: Ще натоваря сърцето му с грях, така че той да не разбере истината и да не види Светлината. Тъй като Епиноята на Светлината беше скрита в Адам, протоархонтът искаше да я извлече от него. Но аз съм неуловим. И въпреки че тъмнината Ме преследваше, тя не Ме хвана.



75. Тогава архонтът реши да раздели Адам, за да извлече от него поне част от Силата, която имаше. И той създаде друга отливка във формата на жена, според образа на Епиноя, който му беше разкрит. И той инвестира част от Силата, която взе от Силата на Адам и въведе в женския състав, но не както каза Моисей: „той го създаде от реброто на Адам“. Но когато Адам видя жената до себе си, аз му се явих и махнах булото, което лежеше на сърцето му.



76. И той изтрезня от опиянението на мрака. И той позна неговия образ и каза: Значи, това е част от мен, това е душата от моя дух. Затова Адам ще остави баща си и майка си и ще се прилепи към жена си Ева, и тогава двамата ще станат едно.



77. София, тази, която слезе любезно в света на сина си, за да коригира недостатъка си, беше наречена Живот, тоест майката на живите. Заради Мен и чрез нея Адам и Ева вкусиха съвършеното Знание. Тя им се разкри под формата на змия на дървото за познаване на доброто и злото, заедно с Епиноя, която е от Проноя на чистата светлина, за да ги научи на истината и да ги събуди от дълбокия сън, защото те и двете бяха в упадък.



78. Тогава те научиха за своята голота, защото аз, Епиноя, бидейки Светлината, им разкрих всичко и събудих мислите им, за да разберат това. И когато Алдабаот разбра, че са се отдалечили от него, той ги прокле, своето творение. Защото Адам намери себе си девица, която се подготви само за съпруга си. Протоархонтът беше техен господар по това време, тъй като не знаеше тайните, идващи от светия събор. Тогава Адам се страхуваше да похули архонта и да му противоречи.



79. Тогава Алдабаот разкри на своите ангели, че не знае нищо за истинските хора. Те решиха да изгонят хората от рая и да обвият съзнанието им в мрачен мрак. Когато протоархонтът видя девойката да стои до Адам, той научи, че аз, Епиноя на Светлината, скрих вечния си живот и истинско знание в нея, въпреки че самият Алдабаот беше смъртен и пълен с невежество. Той пожела да има сношение с девицата, за да отнеме вечния живот и знание от Ева. Когато разбрах за това, изпратих няколко подчинени и те откраднаха вечния живот и знания от нея.



80. Без да знае за това, протоархонтът оскверни Ева, за да получи Светлина за себе си. И тя му роди двама сина: първият беше Елохим, а вторият беше Яхве. Елохим с лице на мечка, Яхве с лице на котка. Той постави Яхве над огъня и вятъра, а Елохим над водата и земята. Той каза на Моисей, че ги нарича Каин и Авел. Той направи това от хитрост, за да има аналогия с висшия еон.



81. До днес остават потомците на това сношение от протоархонта. И той пося жажда за сношение в Ева, тази душа, която принадлежи на Адам. Той изведе чрез сношение хора във формата на тела и ги надари с измамния си дух. Той постави двамата си сина над тях, за да могат да ги управляват.



82. Когато Адам разпозна истинския си образ, той роди образа на Човешкия син с Ева. Той го нарече Сет според поколението му в по-висшите еони. По същия начин майката на архонта изпрати своя дух в образ, който беше като нея самата, като отражение на онези в Плерома, за да подготви жилище в еона на подземния свят за душите, които ще се спуснат.



83. Протоархонтът даде на Адам и Ева да пият водата на забравата, за да не могат да разберат откъде идват. И така те останаха известно време, въпреки че архонтът се страхуваше, че Божият Дух може да слезе от светите еони. Той ще може да издигне душата на Адам от подземния свят и да я излекува от нейния дефект, така че цялата Плерома да стане свята и без дефект.



84. Казах на образа: Тогава всички души ли ще бъдат спасени в чиста Светлина? Той ми отговори: Големи неща са се издигнали в ума ти, защото е трудно да ги разкриеш на другите, ако не и на онези, които са от поколението, създадено от Неподвижния Бог. Тези, които ще бъдат със Силата, т.е. тези, върху които ще слезе Силата на Духа на Живота, ще бъдат спасени и ще станат съвършени хора, ще бъдат достойни за своето величие, душите им ще бъдат изчистени от мръсотията на това място, т.е. от техните зли дела и се отървете от тяхната поквара.



85. И тогава те няма да имат друга грижа освен укрепването на неразрушимостта на духа си; те ще се погрижат за това, напускайки това място, без гняв, или ревност, или завист, или желание за съвкупление, или алчност. Сега те не се интересуват от нищо, освен от съществуването на една плът, тази, която носят, чакайки времето, когато ще бъдат посрещнати в неразрушимия еон от своите приемащи братя.



86. Такива са същностите, достойни за неразрушим вечен живот и Моят призив. Те ще понесат всичко и ще изтърпят всичко, ще завършат доброто дело и ще наследят вечен живот. Казах Й: Госпожице, какво ще стане с душите на тези, които не правят тези неща, но върху които ще слезе Силата на Духа на живота. Тя ми отговори: Във всеки случай те ще бъдат спасени и обърнати, защото Силата на Духа ще слезе върху всеки човек, защото без това никой няма да може да се издигне от плътта.



87. След като се преродят, когато Духът на живота стане силен в тях, т.е. Неговата сила ще дойде и ще укрепи тези души; никой не може да ги заблуди и да ги принуди отново да участват в делата на нечестието. Но тези, в които надделява измамният дух, биват съблазнени от него и изпадат в грешка.



88. Попитах: И тези наши души, когато излязат от тази плът, къде ще отидат? Той се усмихна и ми каза: Душата, в която Силата на Духа на Живота стане по-голяма от силата на измамния дух, ще бъде силна и ще бяга от злото и ще бъде спасена от грижите на Неразрушимия Отец и взета към мира на висшите еони. Казах: Госпожо, а онези души, които не познават Духа на живота, на кого ще принадлежат, къде ще бъдат душите им?



89. И образът ми каза: Тези, в чиито души измамният дух е придобил сила, поради което са изпаднали в грешка, той измъчва тези души и ги съблазнява в дела на нечестие и ги хвърля в забрава. И след като душите напуснат телата си, те ще бъдат дадени на властите, тези, които са произлезли от архонта. След това връзват душата с вериги, хвърлят я в затвора на плътта и я обикалят в друг еон, докато се събуди от забравата и постигне познание. Така ще бъде, докато душата стане съвършена, само тогава ще бъде спасена.



90. Попитах: Как така спасена душа може отново да стане смирена и да се върне в утробата на майка си, за да стане нов човек? Тогава Тя се зарадва, когато попитах за това, и ми каза: Наистина ти си чист, защото си разбрал! Тази душа трябва да последва обновения Адам, в когото има Духът на живота. Тя ще бъде спасена чрез Него. Такава душа вече не се хвърля в плътта.



91. Попитах: Къде ще отидат душите на онези, които са познали истината, но са се отвърнали от спасението? Той ми каза: Мястото, където ще дойдат душите, оставени в бедност, се нарича външна тъмнина, там те ще бъдат взети. Това е място, където няма покаяние. И ще бъдат държани там до деня, когато тези, които клеветят Духа, ще бъдат измъчвани и наказани.



92. Попитах отново: Откъде дойде измамният дух? Тогава Тя, тоест Епиноята на Светлината, която пребъдва във всяка форма, изпратена от Митропатора, Онзи, който е богат на милостта Си, чийто Свети Дух е, който е милостив и който има състрадание към всички нас, който събуди семето на съвършената раса, нейната мисъл и вечна светлина, ми каза: Когато първият архонт разбра, че хората са духовно по-високи от него и мислят по-добре от него, той искаше да грабне тяхната мисъл, без да знае, че тя е отвъд неговото разбиране.



93. Тогава той проведе съвет със своите власти, тези, създадени от неговата сила, и те заедно решиха, че архонтът трябва да прелюбодейства с Ева. Че. те родиха срамна Съдба (Карма) за хората, тоест те им дадоха душа в изменчиви вериги, тя, Съдбата, е такава, че всичко в нея е изменчиво, както плътта, така и обстоятелствата на живота. Тя е болезнена и силна, тя е тази, с която и до днес са свързани богове и ангели и демони и всички поколения.



94. От тази съдба произтичат всяко безчестие, насилие и клевета, и оковите на забравата, и невежеството, и всички тежки нарушения на заповедите, и тежки грехове, и големи страхове. И така нататък. цялото творение ослепя, това беше направено, за да не могат да познаят Бог, който е над всички тях. Заради оковите на забравата греховете им са скрити от тях. В крайна сметка те са свързани с мерки, времена, обстоятелства, докато Съдбата властва над всичко.



95. Отново архонтът се разгневи на всичко, което се появи заради него. Отново той реши да изпрати потоп към своето творение - човека. Но величието на Светлината на Проноя инструктира Ной и той провъзгласи това на цялото си потомство, тоест на Човешките синове. Но онези, които му бяха чужди, не послушаха думите му. Както можете да видите, в действителност не беше както каза Мойсей: „Той и близките му роднини се скриха в ковчега.“



96. Не само Ной, но и много други от расата, създадена от Неподвижния Баща, намериха убежище на определено място. Те влязоха в това място и изчезнаха в лек облак. Едва тогава за първи път бъдещият Човешки син позна силата си. И аз, този от Светлината, бях с тях и започнах да ги осветявам, защото протоархонтът донесе мрак на цялата земя. И той, първият архонт, проведе съвет със своите сили и те решиха да изпратят своите ангели при човешките дъщери, за да могат да вземат някои от тях за себе си и да събудят в тях желание за сексуално удоволствие.



97. Но в началото те не бяха успешни. След това се събраха отново и направиха съвет. Те създадоха измамен дух, подобен на Духа, слязъл от най-висшите еони, за да осквернят чрез него душите. И тогава ангелите на Ялдабаот промениха своя образ, в съответствие с образа на истинския Дух, превръщайки се в спътници на душите и ги изпълниха с духа на тъмнината и нечестието. Тези духове донесоха на хората злато, сребро, мед, желязо и други метали и всякакви неща, които водят до грях. Те съблазниха онези души, които ги последваха, в големи грижи, като ги подведеха с много измами. Хората остаряваха без безсмъртие. Те умряха без да намерят истината и без да познаят истинския Бог. Така цялото творение беше поробено от сътворението на света до сега. И мъжете взеха жени и родиха деца в тъмнината по подобие на измамния дух. Той заключи сърцата им от истината и закорави тези сърца със силата на измамен дух досега.



98. Но аз, този, който дойде от Съвършената проноя на всичко, не те оставих, Моето семе. В края на краищата аз бях с теб от самото начало, вървейки в пътищата ти. Защото аз съм богатството на Светлината. Аз съм паметта на Плерома. За първи път с теб влязох в тъмнината, претърпях много унижения, когато влязох в средата на затвора на плътта, и заради Мен основите на ада се раздвижиха.



99. Но бях скрит сред хората поради измамата на силите на тъмнината, за да не Ме познават хората. За втори път се обръщам към вас. Отново ви говоря за Светлината, към която принадлежите, защото аз съм единственият тук, който може да си спомни Съвършената Проноя. Отново ти говоря от средата на плътта, от подземния свят, защото потърсих в теб основата на моята икономика. Бих могъл да накарам основите на ада да се раздвижат и да падна върху онези, които все още са в хаос, и да ги унищожа. Но аз не направих това.



100. И отново, както първия път, трябваше да се скрия в Моя корен от Светлина, за да не бъдат унищожени хората от този еон преди време. И за трети път ти се разкрих, защото само аз, Светлината, мога да ти се отворя от Светлината. Аз, спомняйки си Съвършената Проноя, се отворих отново, за да изпълня всички творения на Ялдабаот със Светлината на завършването на неговия еон. Пак се скрих всред затвора, затвора на тялото, и казах на всички: който Ме слуша, нека стане от тежкия си сън.



101. Само Христос отговори на моя призив. Той се разплака, когато чу името си, Той проля сълзи, Той избърса тежки сълзи от очите Си и каза: Кой си Ти, този, който наричаш истинското Ми име, и откъде Ми дойде тази надежда, когато съм в оковите на тялото? И аз му казах: Аз съм от Проноя на чистата Светлина, аз съм мисълта на девствения Дух, който ще Те издигне на почетно място. Стани и си спомни кой си, защото Ти си този, който ме чу. Върви към Твоя корен , който съм аз, крепостта на милостта, и укрепи Себе Си пред ангелите на бедността и демоните на хаоса, всички онези, които са Те оплели, и станеш силен, отърси се от тежкия сън, който пречи на истината да влезе вътре Вие. И аз Го събудих и Го запечатах в Светлината с пет печата, така че отсега нататък смъртта да няма власт над него.



102. Вижте, сега се връщам към Съвършения Еон. Напълних ушите ти с всичко необходимо. Аз, Епиноята на Светлината, ви казах всички неща, така че вие ​​ги записахте и ги предадохте на вашите духовни спътници, като ги скрихте от другите, защото това е тайната на Семейството, създадено от Неподвижния Бог. И си спомнях всичко това надеждно. И тя също ми каза: Кажи им също, че всеки, който размени този Мой дар, ще бъде прокълнат, било за храна , или за питие, или за облекло, или за нещо друго от този вид. И това ми беше дадено тайно и веднага образът изчезна от мен. Отидох при другарите си и им съобщих какво ми каза Епиноя на Светлината. амин * http://www.firelion26.narod.ru/ *

STanka_Dobreva   обратиться по имени Суббота, 10 Февраля 2024 г. 13:59 (ссылка)
КРОВЬ вытекает из левого желудочка сердца чистым жизнедательным потоком, а возвращается из своего странствия по телу наполненная негодными отбросами, поступая в легкие — её путевые станции, где приходит в соприкосновение с жизнедателем-кислородом, вдыхаемым в легкие, и где освобождается углекислый газ, образовавшийся благодаря процессу окисления в результате такого контакта. Таким образом кровь очищается, как на огне, и готова продолжать свой бег к отправной точке пути. То, что кислород, содержащийся в воздухе, является газом, вдыхаемым легкими, и необходим для правильного дыхания, совершенно очевидно. А так как все проявленное имеет свое соответствие, свой прообраз или подобие, на каждом плане материи, то и весь процесс дыхания, и воздух, и все участвующие в этом органы, и сам кровяной поток также имеют свои соответствия.

В молекулах воздуха находится эфирная энергия, которая, в свою очередь, сообщается астральному телу человека в то же время и теми же методами, что и в процессе снабжения крови кислородом. Процесс трансмутации астральной субстанции в еще более высокое состояние материи и, таким образом, освобождения духа, может быть завершен приведением в действие силы воли, когда человек постигнет эту великую тайну. Что же касается настоящего времени, то мы ограничимся лишь чисто физической функцией правильного дыхания.

Если вы обратите внимание на слабую активность дыхательных центров у обычного ребенка или даже у взрослого во время глубокого раздумья и сопоставите это с тем, что Я сказал, то отчасти поймете необходимость некоторых Моих указаний, направленных на исправление подобной их пассивности, на время лишающей кровь нужного ей для очищения кислорода.

Зная о силе привычки, вы без труда поймете, что если сознательно выработать привычку глубокого и ритмического дыхания, то действие воли будет продолжаться бесконечно, уже независимо от вашего сознания. Привычное глубокое дыхание будет способствовать развитию в солнечном сплетении серой материи, находящейся в настоящее время в спящем состоянии, а также подготовит путь для предварительного развития и употребления более тонких природных сил. Именно бездействие этой серой материи солнечного сплетения и делает некоторые практические йогические упражнения столь опасными для человека, ибо такие упражнения вызывают слишком большое напряжение головного мозга, мозжечка и нервов. Но если солнечное сплетение вполне развито, а серой материи достаточно и она активна, то такое напряжение более равномерно распределяется по всему телу, позволяя избежать подобной опасности. Для достижения гармонии, или здоровья, необходимо полное созвучие между главными струнами, или органами, тела. Сила сопротивления важна точно так же, как и сила воздействия, и, когда солнечное сплетение вполне развито, оно порождает силу сопротивления в большей степени, нежели один мозг. Если в каком-либо органе наблюдается недостаток этой силы, то воздействие более утонченных природных сил приводит к разрушению составляющих данный орган молекул материи и освобождению жизненной энергии, истечение которой обрекает этот орган на постепенное разложение и гибель. Так бывает, когда на мозг оказывается слишком большое давление. Но если кровь достаточно обогащена кислородом, а серая масса мозга и солнечного сплетения вполне развита, то происходит постепенное распределение этого серого вещества по другим органам, и в надлежащее время уже все тело начинает реагировать на любую ментальную вибрацию, становясь в каждой своей части настоящим мыслительным инструментом. И тогда его возможности увеличиваются десятикратно, а жизнь становится уже не тяжким бременем, но великой привилегией и благословением. Итак:

Прежде всего учите ваших детей стоять прямо.
Никогда не позволяйте им смещать кости ступней высокими каблуками. Пусть они по возможности по нескольку часов в день касаются босыми ногами земли, если вы не позволяете им ходить так целый день.
Приучите их к постоянной мысли о полном глубоком дыхании, напоминая об этом каким-либо простым способом.
Дышите с ними в унисон по нескольку раз в день, следя при этом, чтобы дыхание было настолько глубоким, чтобы сокращались мышцы брюшной полости.
Никогда не дышите с ними в унисон в состоянии беспокойства, тревоги или раздражения; всегда помните о гармонии и внушайте мысли о ней детям.
Никогда не пытайтесь учить детей физическим упражнениям в то время, когда вы учите их глубокому дыханию.
Следуя этим простым правилам, вы подарите вашим детям прекрасное здоровье, а также тела, способные противостоять многим суровейшим жизненным испытаниям. Одновременно вы подготовите их для тех наставлений, которые в будущем помогут им достигнуть более высокой ступени развития, нежели та, которой достигают ныне обычные расы земли.

Учение Храма, наставление 35 , https://lucios-goodwill.space/b/uchenie-hrama?text=35.%20%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%20%
D0%B4%D1%8B%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F *
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку