-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в seleonov

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 05.07.2007
Записей: 1395
Комментариев: 687
Написано: 3512


Олег Рибчинський. Подвір'я Львівських кам'яниць

Среда, 22 Сентября 2010 г. 23:23 + в цитатник

 

Олег Рибчинський. Подвір'я Львівських кам'яниць


 

Сторінка 2

 

Сторінка 3

Подвір’я будинку, вул. Краківська, 7

Подвір’я будинку, вул. Сербська, 7

Подвір’я львівської кам’яниці

Подвір’я будинку, вул. Вірменська, 29

Подвір’я будинку, пл. Ринок, 38

Подвір’я будинку, вул. Шевська, 12
Потилиця львівського будинку

Обрамлення вікон та дверей у старій львівській кам’яниці

Пивниці будинку, пл. Ринок, 2

Готичні склепіння будинку, пл. Ринок, 2

 

Сторінка 4

 

Сторінка 5

Подвір’я будинку, пл. Ринок, 42

Подвір’я будинку, вул. Вірменська, 17

Подвір’я будинку, пл. Ринок, 38

Сіни будинку, пл. Ринок, 14
П’ята склепіння, вул. Вірменська, 25

Сіни будинку, пл. Ринок, 14

Сіни будинку, вул. Вірменська, 20

Подвір’я будинку, вул. Вірменська, 29
Сіни будинку, пл. Ринок, 14
Подвір’я будинку, пл. Ринок, 39

 

Сторінка 6


 

Сторінка 7

Подвір’я будинку, пл. Ринок, 38

Подвір’я будинку, вул. Вірменська, 17

Подвір’я синагоги Золота Роза


Подвір’я будинку, вул. Галицька, 3

Подвір’я будинку, вул. Вірменська, 13

Сіни будинку, вул. Вірменська, 20

Сіни будинку, пл. Ринок, 14

Сіни будинку, вул.Вірменська, 30

Сіни будинку, вул. Вірменська, 25


На першу сторінку розділу

http://www.lvivrem.org.ua/22/portaly_all.htm

Рубрики:  Львов - это маленький Париж...
Метки:  

Художественный_взгляд   обратиться по имени Четверг, 23 Сентября 2010 г. 13:00 (ссылка)
супер !!!спасибо
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку