-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Sauleje

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.09.2009
Записей: 3294
Комментариев: 24160
Написано: 36584


Про ґлузд...

Понедельник, 03 Марта 2014 г. 11:53 + в цитатник
Або світ з'їжджає з ґлузду, або ж я. Бо ніяк не втямлю того, що діється.
Мій мозок, моя свідомість, всі почуття не лише відмовляються зрозуміти, а просто не здатні ані зрозуміти, ані осмислити, ані сприйняти (вже не говорю про прийняття) те, що коїться в Україні.

Втім, якщо озирнутися на історію, то можна помітити: багато тих, хто ставав/вважав себе великим правителем, або ж були несповна розуму з самого початку, або ж ставали такими вже на вершині. Це також може здивувати, але набагато більше дивує те, що народи/підлеглі/громадяни тим серйозніше сприймають правителів, чим більше ті втрачають ґлузд. Не переглядатиму зараз історію (не маю часу), просто подивіться на Путіна. Уважно подивіться, послухайте, почитайте (хоча я б воліла, аби мої очі того всього не бачили, а вуха не чули).
Спочатку думала, що я вигадую, аж ні: мої підозри підтверджують російськи психологи (кому цікаво буде - посилання знайду), Меркель (вчора вона Обамі заявила, що Пу живе у вигаданій реальності), ще кілька таких, як я (хоча для багатьох це - не авторитет).
Й от що найбільше дивує: масова підтримка Пу та його дій як громадянами Росії, так і співвітчизниками-українцями! Невже не бачать? Не чують? Не здатні побачити й почути? Всі ті мільйони людей???

А тепер я знову запитую себе: хто ж тоді втратив ґлузд?
Рубрики:  ПРОСТО мысли

Понравилось: 2 пользователям

Princessa_of_Ice   обратиться по имени Понедельник, 03 Марта 2014 г. 12:14 (ссылка)
Досить цікаво. Я теж про це думала. Але думала, що просто ставлюсь до цього з упередженням. Бачу не я одна
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Понедельник, 03 Марта 2014 г. 18:02ссылка
Ні, точно не одна...)
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку