-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Sauleje

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.09.2009
Записей: 3294
Комментариев: 24160
Написано: 36584


Про світ без мене...

Четверг, 24 Декабря 2009 г. 12:59 + в цитатник
Що є світ? Що є ми в ньому? Чи існує він без нас? Якщо й так, який він - світ без нас? Без наших думок, почуттів, емоцій... Без любові й ненависті... Без бажань і прагнень... Без мене...

***
Без мене світ прекрасно б обійшовся.
Галина Пастушенко.

Без мене світ ніяк не обійдеться.
Він – зникне, згасне, в прірву западеться,
Він вмовкне назавжди, не зронить й слова,
Я – очі ж бо його, я – думка й мова.

Без мене світ – не світ, а чорна хмара,
Без мене людство – лиш сумна отара.
Я – центр, я – Всесвіт, я – його основа,
Віків я пил, і я -- вся думка нова.

Без мене світ ніяк не обійдеться.
Живе він у мені і мною зветься.
Доки є я – існує й світу диво,
Без мене -- лише муки чорне мливо.

А може?..
Без мене світ і справді б обійшовся?

30.09.01.

(С)Ірина Хомчук.
Рубрики:  РИФМОмысли
Метки:  

Аноним   обратиться по имени Четверг, 24 Декабря 2009 г. 18:58 (ссылка)
А може?
...думки мабуть залежить від ступіні егоїзму, або в усвідомленні й асоціації себе та навколишнього світу
Ответить С цитатой В цитатник    |    Не показывать ветку
Перейти к дневнику

Пятница, 25 Декабря 2009 г. 10:04ссылка
А як поєднуються егоїзм і усвідомлення себе? Як на мене, це - трохи різнопланові поняття...
Перейти к дневнику

Пятница, 25 Декабря 2009 г. 22:05ссылка
Аноним
Як трохи різні так і трохи однакові ;) Дивлячись чим частіше думки зайняті
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку