-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в sashab

 -Подписка по e-mail

 

 -Постоянные читатели

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 1) Путешествуя_Украиной

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 09.12.2013
Записей: 48
Комментариев: 11
Написано: 90


ГОЛУБКА ( Кантри/Блюграсс )

Пятница, 08 Августа 2014 г. 22:26 + в цитатник
Цитата сообщения okc-ana ГОЛУБКА ( Кантри/Блюграсс )

4360286_0_7aaaa_9815f5f0_L (497x129, 21Kb)

 Кантри/Блюграсс
Автор текста: Светлана Ромашина
Исполнитель: Виктория Русич

   Я б голубкою хотіла в ніжності зігрітись
Та у променях любові біля тебе витись,
Щоб душа могла літати з вечора до рання !
Щоби зранку просинатись в радості  кохання.

Я для тебе, любий мій, стелю скатертину
Виглядаю у віконце ,та й жду на гостину
Ти володар моїх мрій, хоч  душа невинна!
Буде з нами назавжди пісня лебедина.

Чай солодкий на столі, він як я гарячий!
Ніжно плечі обійми, зацілуй козаче!
Я палаю без вогню!  лагідно стрічаю
Будеш пити мед із вуст, не захочеш чаю!

Заховаю  всі зірки з місяцем до ранку!
Очі гарно підведу, забілю веснянки!
В черевичках на підборах трохи стану вище,
Та й до  серденька твого може буду ближче! 

Знов і знов холоне чай, я тебе чекаю.
В думках милий, в  серці жар – щастя наближаю!
Я румяна без вина, кров любов не студить!
А безжальний поговір мрії не засудить!  
         

 

Рубрики:  Плейкасты.Песни.
Плейкасты.Песни.Поэзия.

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку