-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Sandy1

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

green day him korn m.m nirvana red hot chili peppers подобається малювать(особливо яскравою аквареллю) слухаю s.o.a.d.

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 29.11.2007
Записей: 14
Комментариев: 36
Написано: 71


Останідень перед подорожжю

Пятница, 21 Марта 2008 г. 00:27 + в цитатник
Настроение сейчас - Мега чудове

Сьогодні напевне остання моя думка , перед тим як я поїду на всі канікули в тур по Європі!!! Я вже майже зібрала сумку , але ще залишилося вкласти усякі дрібнички ! а так все , я готова !!! Мені навіть і не віриться , я в : Амстердамі , Парижі , а головне в Дійснейленді (завжди хотіла там побувати)!!! Шкода що зі мною не їдуть друзі , а могла б поїхати Олександра , Настя , нажаль в них , якісь проблеми!!!:cray: Але все таки я там буду і буду Життя чудове , як не крути , і всіх я сильно люблю!!!

 (600x285, 57Kb)

Benderka   обратиться по имени Пятница, 21 Марта 2008 г. 18:45 (ссылка)
повертайся скорыше..мены без тебе буде дуже ы дуже сумно йне забувай, дзвони-пиши шасти тобы) чекаю)люблю)
Ответить С цитатой В цитатник
Sandy1   обратиться по имени Пятница, 21 Марта 2008 г. 20:45 (ссылка)
Дякую , я тебе теж люблю!!!
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку