-Музыка

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в down-and-outer

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 3) -Die_Galerie- магазинчик_шума Work_of_art

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.05.2007
Записей: 266
Комментариев: 981
Написано: 2973


вчера

Пятница, 19 Декабря 2008 г. 23:58 + в цитатник

1 вчера ФП препод

-Вы должны заниматся собой, я это давно умею,я пишу статьи о туризме,я ...............

телефонный звонок

-алло,так мамо.......я тобі передзвоню.............

 

2 вчера заруба Глинка:

-Гете у 17..... познайомився з...........

молчание (гул на задних рядах в адитории)

- так....це Олійник?

..........................

-ви б бачили що вона написала у творі...........(твір порівнянні просвітництва та реалізма на основі творчості Мольєра та Бомарше).

ні про Бомарше ні про Мольєра однак ані одного слова я не побачила.Ви що думали що я не читаю творів? (лирическое отступление на тему как

была знакомая которая доказала что в школе их учительница не читала соченений). Так от,запам`ятайте, що я усі твори власне читаю...........

Так от...Що вона писала, я навіть процитую декілька........У мене виписано. (читает) Головне що у всьому цьому пролунало тільки одне  ім`я. Вольтера!

Шось на зразок"він був прекрасним поетом"а потім.що ж ви думаєте, про його життедіяльність написана інша частина і до кінця. Я не знаю що треба курити щоб

таке написати...А найголовніше те...Ви знаєте який заголовок був у Олійник? Ні? Віся ж прекрасно знаюсть Бомарше та Мольєра.*пишет на доске их*

А вона написала "П.О. Морше" (ржач всего потока на минуту).

Продолж лекция. Через 30 секунд с последних парт:

- Ві не правы, там такого не было.

-Не було? Тоді може я щось переплутала? Я їх усі ношу з собою. *достает сочинения* Може я не права.Їх так багато. Тоді я вибачуся. Я така, я це можу.*ржач*

Я маю на увазі зробити помилку, ви ж розумієте.

*достаёт ее работу,Олейник спускаеться вниз смотрят на П.О. Морше* Олійник

-Ну ладно.....Что ошубку человек не может сделать.....

*читают тихо дальше*,*тихо О.садится на свое место*

Глинка:

-Курити ще в два рази быльше щоб не пам`ятати що там написано в тебе (обращаясь к ней).

 

3 Заруба 3я пара Вчера

Идет перечень.Глинка:

-Димитриевич

-есть

-Власенко

-есть

*и т.д*

-Обертій

..........молчание........

-Нема?

-...............

-От СУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ*ржач*пер

*ржач*

-Я ж говорю- СУ,,,,,,.пер..............нема слів.Шось божився учора,клявся що усі борги позакриває.......а сьогодні,ну Іван може шагати

у напрямі.........самі розумієте*ржач*

 

продолжение следует....

 


 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку