-Рубрики

 -Я - фотограф

Книга ; Вязание крючком

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Polanca

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 23.02.2011
Записей: 7997
Комментариев: 39
Написано: 8038


Без заголовка

Суббота, 18 Июня 2016 г. 18:46 + в цитатник
Цитата сообщения Милиана_ Моє ім'я Батьківщина, моє ім'я Україна

Прослушать запись Скачать файл

Моє ім'я - Батьківщина,
Лелеки легке крило.
Моє ім'я - Україна
І сонечка тепло.
Моє ім'я - Вишиванка,
Я - хрестик на полотні.
Моє ім'я - синє небо,
Я - сонях малий під ним.
 
Приспів:
Татові слова:
Україна - це я!
Мамині пісні,
Україна - це ти!
 
Моє ім'я - Степ широкий,
Моє ім'я - Хліба смак,
Останній шкільний дзвіночок,
Над сивим Дніпром туман.
Моє ім'я - то Надія,
Моє ім'я - то Любов,
Моє ім'я - чиста мрія,
І віра, що з нами Бог!
 
Приспів. (2)
 
Моє ім'я - колискова...
Моє ім'я - то є Воля...
Моє ім'я - то Родина...
Моє ім'я - добре Слово,
Що збереже цей світ!
 
Приспів.
 
Україна - це ти!..

Рубрики:  Моя Україна
Дети
Музыка

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку