-Цитатник

Без заголовка - (0)

Колготки своими руками МК от wallusya (много фото) Нитки Хлопок стрейч от Камтекс. Состав: хл...

Без заголовка - (0)

Деткам шьём и вяжем Деткам шьём и вяжем Простые модельки своими руками Болеро, как пок...

Без заголовка - (0)

Соединение полотен и обвязка края методом i-cord. МК. http://club.osinka.ru/topic-170189?p=163...

Без заголовка - (0)

Вишиванка – як родове кодування (ФОТО)

Без заголовка - (0)

Вязание. "Магический" (или "волшебный") набор петель от Джуди Бекер. Мастер-классы Огромная благо...

 -Рубрики

 -Приложения

  • Перейти к приложению Я - фотограф Я - фотографПлагин для публикации фотографий в дневнике пользователя. Минимальные системные требования: Internet Explorer 6, Fire Fox 1.5, Opera 9.5, Safari 3.1.1 со включенным JavaScript. Возможно это будет рабо
  • Перейти к приложению Онлайн-игра "Empire" Онлайн-игра "Empire"Преврати свой маленький замок в могущественную крепость и стань правителем величайшего королевства в игре Goodgame Empire. Строй свою собственную империю, расширяй ее и защищай от других игроков. Б
  • Перейти к приложению Открытки ОткрыткиПерерожденный каталог открыток на все случаи жизни
  • Перейти к приложению 5 друзей 5 друзейСписок друзей с описанием. Данное приложение позволяет разместить в Вашем блоге или профиле блок, содержащий записи о 5 Ваших друзьях. Содержание подписи может быть любым - от признания в любви, до
  • Перейти к приложению Доска обьявлений Доска обьявленийБесплатная доска обьявлений на LiveInternet.ru

 -неизвестно

 -неизвестно

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в pauczicha

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 3) Рукоделие_Оленьки63 Our_Ukraine О_Самом_Интересном

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 16.07.2013
Записей: 9074
Комментариев: 358
Написано: 9507


Без заголовка

Понедельник, 28 Апреля 2014 г. 02:04 + в цитатник
Цитата сообщения Katrynka Янукович. Путін. Заповіт.

Як умру, то поховайте мене москалюги,
Не стерпіли українці над собой наруги.
Гнали мене із престолу,гнали як гандона,
Я аж поспіхом забув з золота батона.
Утікав я вертольотом з свого межигір'я,
По дорозі лиш губив, як той півень пір'я.
Хоча зразу я не здався, не захотів миру,
Сам собі, своїм указом я вирив могилу.
Закопайте мене в землю й забудьте образи.
А надгробком ви поставте мого унітаза.
І на ньому пов'яжіть з триколора банта.
Більш не схочуть Українці такого гаранта.
Не накаже мене й Путін ляпасом по сраці,
Поруч мене ви повісьте Пшонку на гіляці.
Нехай вітер його тілом день і ніч гойдає.
Хай народ таких злодіїв більше не зазнає.
Признаюсь Вам Українці президент я х...єв,
Поруч мене хай спочине Захарченко й Клюєв.
Після себе я залишив одні лиш руїни,
Попрошу ще Симоненка вигнати з країни.
Бо якщо за ним іти "труден путь и долог"
Він такий є комуніст, як я гінеколог.
Тепер за мною в Україні ніхто не заплаче.
І смертей всіх тих Героїв ніхто не пробачте.
Тож пробачте Українці й житєлі донбасу,
Що довірили вкраїну мені під...су.©



Ще варіант:

Як умру, то поховайте мене на Рублівці,
Бо не хочуть мого тіла кляті українці…
Гнали мене із престолу, гнали, як гандона…
Немав часу, та й забув я з золота батона…

Утікав я вертольотом з свого Межигір’я,
По дорозі розлетілось моє кодло з пір’я…
Упирався… та не здався отому Майдану,
Сам собі своїм указом вирив довгу яму.

Закопайте мене в землю, забудьте образи,
На могилу покладіть мого унітаза.
І на ньому прив’яжіть з триколору банта,
Бо народ уже несхоче такого гаранта…

Друг мій, Путін, ляснув щиро мене по мордяці…
…Поруч мене ви повісьте «ригів» на гіляці.
Нехай вітер тіла їхні день і ніч гойдає,
Хай Украйна таких падлів більше і не знає!

Признаюся, українці: президент я хуїв!
Поруч мене хай спочинуть Захарченко і Клюєв.
Після себе я залишив одні лиш руїни…
Хочу, щоб і Симоненка вигнали з країни!

Бо якщо за ним вам йти — «труден путь и долог».
Він такий же комуніст, як я геніколог.
І за мною в Україні ніхто не заплаче,
Бо смертей Небесной Сотні ніхто не пробачить…

Лиш пробачте, українці, жителів Донбасу…
Що довірили країну мені…ПІДА*АСУ…



ЗАПОВІТ ПУТІНУ..
путин (570x646, 101Kb)
Рубрики:  УКРАИНА МОЯ

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку