-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в otec_Leonid

 -неизвестно

 -неизвестно

 -Интересы

вивчення святого письма національні інтереси україни проповідування Ісуса христа в православній вірі спілкування з різними людьми.

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 4) Уголок_православия Nenka_Ukraine Україна we_LOVE_Ukraine
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) Nenka_Ukraine

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 07.08.2010
Записей: 1152
Комментариев: 1099
Написано: 2577


Слон і шакал.

Понедельник, 03 Января 2011 г. 12:31 + в цитатник

Слон і шакал.

Одного дня мимо зграї шакалів проходив могутній слон. Шакали, дивлячись на нього з кущів, говорили між собою: «Дивіться! Ось йде ціла гора м'яса. Якби вдалося його абияк погубити, ми могли б цілий місяць бенкетувати, та ще і сусідів запросили б». 

— А що? — сказав найхитріший з них. — Можна спробувати!   І він відправився услід за слоном. Підійшовши до нього, шакал улесливим голосом завів розмову: 

— Здрастуйте, ваша величність!

 — Здрастуйте! — відповів добродушний слон, і запитав:

 — Ти хто такий? 

— Я шакал. Мене послали до вас. Ми всі з нетерпінням чекаємо вас на галявині. Рада звірів нашого лісу одноголосно вибрала вас царем. Ви найсильніший і найрозумніший! Сьогодні буде велике свято, підемо швидше!  

          Слон високо підняв свій хобот і протрубив:  — О-го-го! Я найсильніший! Я найрозумніший! Мене вибрали царем!   І, звернувшись до шакала, сказав:

 — Веди мене, мій друже! Я готовий! 

     І гордий слон, одержимий бажанням володарювати, пішов за шакалом. Шакал повів його по вузькій стежині через болото, і слон відразу ж зав'язнув в нім. 

— Друже мій, шакал! — звернувся слон. — Що ж мені тепер робити? Я попав в болото!   А підлий шакал, сміючись, відповідав: 

— Вхопіться, ваша величність, за мій хвіст і спробуйте вибратися, раз вже ви повірили моїм словам.

Рубрики:  притчи

Понравилось: 1 пользователю

hecate_in_ua   обратиться по имени Вторник, 04 Января 2011 г. 00:59 (ссылка)
Отче Леоніде!
Мені чомусь видається, що ця притча спрямована на посилення "матриці ненависті".
Ненавистві до "шакалів"...
Я не можу переконати себе, що це правильна притча...
Ответить С цитатой В цитатник
otec_Leonid   обратиться по имени Вторник, 04 Января 2011 г. 10:50 (ссылка)
Цікава думка! Може поясните чому зробили саме такий висновок?
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку