-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Arrrumka

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.07.2008
Записей: 570
Комментариев: 4355
Написано: 10743


Моя люба Осінь...

Среда, 08 Сентября 2010 г. 13:47 + в цитатник
В колонках играет - Александр Деспла
Настроение сейчас - і радість, і печайль, й задума...

Нещодавно я писала, що мені хотілося б згорнутися клубочком і завмерти. Спинитись. Берегти тепло. Не розкидатися думками. Прислухатись до себе і до осені.

І от мені здається, що так воно і є. Усе немов бачу зі сторони. Ось я, мій дім, моя сім"я... Але мої думки і почуття немов захололи, спинилися. Немов я вся десь не тут. Раз за разом дивлюсь у вікно, як тріпочуться гіляки. Раз за разом прислухаюся до шепоту вітру. Насолоджуюся краплями холодного дощу, що вистукує свою мелодію по шибках та підвіконнях. І тішуся. Радію цій завмерлості. Радію нерухомості. Радію цій печалі, що накочується на мене хвилями. Вона та сама, світла і легка, як і колись, у юності. Така жадана. Така приємна. Така рідна... А я думала, що з часом це минається. Що доросле життя перекреслює дитячі мрії й уподобання. Я думала, що буденність знищить мою любов посумувати та побути наодинці. Я вже вирішила, що життя в його різноманітті розбило мою кришталеву любов до осені...

Та я помилялася... Як я помилялася!..

Ось вона, Осінь. МОЯ Осінь. Ще тиха, майже безбарвна і безкровна, лише сумна та готова розплакатися набряклими хмарами, а я все одно її люблю, я радію їй. Я відчуваю себе ВДОМА у цю пору...Відчуваю себе СОБОЮ...


І чому так багато людей не любить осінь? Чому скаржаться, жаліються, намагаються будь-якими засобами покращити собі настрій, якось втекти?...

Для чого тікати? Можна просто жити в цей час. Набубнявіти сумом і печаллю, помовчати, побути наодинці з собою. Просто спинитися, завмерти, а потім... а потім знову буде легко і цікаво, і охоче.

Принаймні так у мене. Я - Осіння ))) Нічого не змінилося. І не зміниться навіть через десятки років.

Осінь - моя пора. Мій світ. Мій час. І я цим щаслива.

autunno


Рубрики:  Просто Я
Метки:  
Понравилось: 1 пользователю

Матильда_Пупкина   обратиться по имени Среда, 08 Сентября 2010 г. 13:55 (ссылка)
общий смысл уловила)) Не могу сказать, что люблю или не люблю какое-то время года. Просто есть время, в котором мне комфортно, а есть такое время, которое навевает тоску. К последнему и относится осень. А т.к. я очень активно-позитивный человек, то тоска действует на меня угнетающе)
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Среда, 08 Сентября 2010 г. 14:32ссылка
Ну, может, я немножко перегнула палку. Конечно, кажому свое, Лен ))
Просто люблю осень и мне в очередной раз захотелось написать об этом.
Перейти к дневнику

Среда, 08 Сентября 2010 г. 15:50ссылка
Arrrumka, золотая и солнечная осень и мне по душе))
Перейти к дневнику

Суббота, 11 Сентября 2010 г. 17:12ссылка
А я всякую люблю.
Перейти к дневнику

Среда, 08 Сентября 2010 г. 14:34ссылка
Матильда_Пупкина, позвольте пожать вашу мускулистую руку колега... вот я тоже кк пасмурно, хоть падай и спи пока солнышко не выглянет ...
Перейти к дневнику

Среда, 08 Сентября 2010 г. 15:49ссылка
Вечный_Бродяга, оооо, отдельное спасибо за мускулистую руку)))
Gil   обратиться по имени Среда, 08 Сентября 2010 г. 13:55 (ссылка)
Дівчина -осінь =)
Ответить С цитатой В цитатник
cherez_dorogu   обратиться по имени Среда, 08 Сентября 2010 г. 15:43 (ссылка)
Розумію і підтримую. Ніколи такого неймовірного настрою немає, як восени - наче політ на тоненькій павутинці...
Ніби і літо, і весну люблю, а краще осені немає пори...
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Суббота, 11 Сентября 2010 г. 16:58ссылка
Ті, хто люблять осінь, завжди зрозуміють одне одного )))
Обыкновенная_Сказочница   обратиться по имени Четверг, 09 Сентября 2010 г. 10:20 (ссылка)
Як я тебе розумію, Аню) Осінь це саме час спинитися та зрозуміти хто ти є і завіщо ти живеш, час замислитися) Я теж за це люблю осінь)
Ответить С цитатой В цитатник
Перейти к дневнику

Четверг, 09 Сентября 2010 г. 12:55ссылка
Нимфа_Леса, :) ох получишь ты от Анки за Ганну :)
Перейти к дневнику

Четверг, 09 Сентября 2010 г. 21:33ссылка
А мне нравится это имя на украиском. Приятные ассоциации)
Перейти к дневнику

Четверг, 09 Сентября 2010 г. 21:39ссылка
Нимфа_Леса, она не Ганна, а Анна... и с этим воюет уже много лет :) и на русском и на украинском :)
Перейти к дневнику

Суббота, 11 Сентября 2010 г. 16:57ссылка
Уже исправила )))
Не, ругаться, конечно, не буду, но... меня всегда передергивает, когда меня так называют. Не надо, пожалуйста!
Аноним   обратиться по имени Суббота, 11 Сентября 2010 г. 13:40 (ссылка)
очень красиво
Ответить С цитатой В цитатник    |    Не показывать ветку
Перейти к дневнику
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку