-Музыка

 -Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в OksiX

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 7) ParadizeArt Colourful_World Выгляди_на_100 _Diz_by_DeTKo_ The_best_for_design Wandelhalle Zibedy

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 25.10.2005
Записей: 184
Комментариев: 336
Написано: 806


=)

Понедельник, 03 Ноября 2008 г. 20:10 + в цитатник
Ma kahetsen = Sa veel kahetsed.

Me vajame = Ma tahan.

See on sinu otsustada = Õige otsus peaks nüüd juba ilmselge olema.

Tee, mis tahad = Sa veel maksad selle eest hiljem.

Meil on vaja rääkida = Mul on vaja nuriseda.

Muidugi, lase käia = Ma ei taha, et sa seda teeksid.

Ma ei ole pahane = Loomulikult olen ma pahane, sa jobu!

Sa oled nii mehelik = Sul oleks vaja habe ära ajada ning sa higistad palju.

Köök on nii ebamugav = Ma tahan uut maja.

Ma tahan uusi kardinaid = ja vaipa ja mööblit ja tapeeti ja...

Riputa pilt sinna = Ei!, riputa see hoopis tänna!

Kui väga sa mind armastad? = Ma tegin täna midagi, mis sulle päris kindlasti ei meeldi.

Paari minuti pärast olen valmis = Võta kingad jalast ära ning leia endale telekast mõni hea film.

Kas ma olen paks? = Ütle mulle, et ma olen ilus.

Sa pead õppima suhtlema = Lihtsalt nõustu minuga.

Oli see laps? = Miks sa ei tõuse voodist üles ja ei kussuta teda kuni ta magama jääb?

Ma ei karju! = Jah, ma karjun, sest ma arvan, et see on tähtis.

Oh, pole midagi, tõepoolest = Lihtsalt sa oled üks igavene #&€%# !!!

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку