-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Mili_Monte

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.04.2011
Записей: 2821
Комментариев: 8
Написано: 6859


Балканская музыка HERCEGOVKA MILJAN MILJANIC

Вторник, 01 Декабря 2015 г. 15:31 + в цитатник



Milomir Miljanic - Hercegovka http://www.youtube.com/watch?v=8-t7ez-B8SE                               Ispod brda Leotara

ostade mi ljubav stara
ostade mi ljubav stara
 
Trebisnjica cuva tajnu
ljubav kratku, ali trajnu
ljubav kratku, ali trajnu
 
Ref. 2x
Plavokosa, crnooka
prelijepa hercegovka
da l' se sjeca moja vila
il' je sve zaboravila
 
Hladovina pod platane
na divne me sjeca dane
na divne me sjeca dane
 
Kad pomislim, srcu milo
kao da je juce bilo
kao da je juce bilo
 
Ref. 2x
 
Mladost, ludost, znas i sama
sta je bilo medju nama
sta je bilo medju nama
 
Sve u jedan stih bi stalo
nije nam se, duso, dalo
nije nam se, duso, dalo
 
Ref. 2x


Tamo pored plavog mora borila se Crna Gora, kad je bilo stani-pani,stizali su Niksicani, kada ono borba poce kod Gorazda i kod Foce Reci sestro gorska vilo kako li je tamo bilo, i po kisi i po blatu,Dubrovniku i Cavtatu, i Konavli i Cilipi,Crnogorci kad zaskripi Da ne bjese Niksicana i momaka iz Berana uvelo bi nase cvjece kod Trebinja i Bilece, da ne bjese div junaka sa Lovcena i Zabljaka Po granama palo inje,ajmo braco na Cetinje, Kolasinci moji mili,junacine vazda bili, dje najljepsa svice zora,TAMO ISPOD DURMITORA!!!

Серия сообщений "Балканская музыка":
Часть 1 - Мерима Ньегомир
Часть 2 - Zauvijek moja
...
Часть 27 - Merima Njegomir - Pamtim jos
Часть 28 - Рибарска песма
Часть 29 - Балканская музыка HERCEGOVKA MILJAN MILJANIC
Часть 30 - Поём на сербском
Часть 31 - BOKA BEND
...
Часть 42 - Линджо
Часть 43 - Jadranka Stojaković - Što te nema
Часть 44 - Одна давняя любовь...

Рубрики:  Видео
Балканская музыка
Метки:  
Понравилось: 2 пользователям