-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Milenia_serce

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.02.2006
Записей: 68
Комментариев: 82
Написано: 160


Присвячується моєму другові Одаричу

Воскресенье, 23 Марта 2008 г. 03:34 + в цитатник

Ти береш в руки гітару. Ти, той, хто завжди мовчить. Закритий для всіх. Ховаєшся за міцним і добре вибудованим панцирем. Тут є зверхність, розум, ерудованість, запал, але майже немає тебе. Не варто питати, чому ховаєшся. Так буває. Існують люди, які можуть розмовляти з вами годинами про якісь неймовірно важливі для світу і для вас речі, які можуть розкривати перед вами таємниці різноманітних знань, але ніколи не розкриють себе. Не тому, що не хочуть, а тому, що не можуть. Ти з таких людей. Я з таких людей. Тому, коли ми сидимо вдвох, нам нема чого сказати і ти береш в руки гітару…

 Я завжди ховаюсь за сміхом і порожніми балачками. Я завжди готова вислухати і зрозуміти будь-кого. І це їм подобається. Адже людина – егоїст. В цьому немає нічого поганого, адже це природньо і зрозуміло. Людині необхідно, щоб її слухали, щоб саме їй приділяли увагу, були з нею. І я слухаю. Мені не важко, адже цим я вб'ю одразу двох зайців: зроблю людині приємно і припиню потік непотрібних мені питань.

 Кажуть, що це погано – не вміти розповісти про свої думки, почуття. Може, ми з тобою хворі? Мені шкода, що неможливо передавати свої почуття в якійсь інший спосіб, наприклад, дотиком, замість довгих, часом незрозумілих і невиразних слів, які мені кожен раз доводиться виривати з себе.

 Коли ми вдвох, немає необхідності в порожніх словах. Тобі вони не потрібні, а я не хочу маскувати мовчання, що висить між нами. Є можливість слухати, але ми мовчимо. Є можливість сказати, але мовчання зручніше і спокійніше. Тому ти береш в руки гітару…

Можливо я помиляюся, але ти схожий на незгаслий вулкан. Темний і холодний, коли ти починаєш співати, вогонь, що палає всередині виривається криком, різкими рухами твоїх рук і заритими очима. В ці моменти ти десь далеко сам від себе, але тільки тоді можна відчути тебе максимально близько. Це як блискавка вночі. Тому я щаслива, коли ти береш в руки гітару…

 


SententiaE   обратиться по имени Воскресенье, 23 Марта 2008 г. 13:31 (ссылка)
Сонечко моє кохане, у березні ти знову повернулася до ліру. Ось воно віяння Весни и серця, що так прагне тепла и яскравості почуттів.
В мене теж з’явилося бажання поновили чи розпочати з нової сторінки щоденних, що відображає бажання и мрії, переживання и почуття. ЩО стане віддзеркаленням мого нікому не відомого "я".
Але поки не вирішила де і під яким ім’ям розпочати це життя)

З найкращими побажаннями колись відома як Memente_mori))
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку