-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Milenia_serce

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.02.2006
Записей: 68
Комментариев: 82
Написано: 160


Без заголовка

Пятница, 17 Марта 2006 г. 20:51 + в цитатник
В колонках играет - Плач Єремії - Вона

Як важко вчитися в класі супер творчих людей! І самій бути творчою людиною. Такі люди егоїстичні, вони постійно потребують уваги к своїм здобуткам і творам і потрохи забувають дивуватися творам інших, перестають звертати на них уваги, прокручуючи в голові нові рими, мелодії, картини чи прекрасну прозу. Як важко зізнаватись, що і сама така! Все частіше ловлю себе на тому, що хочу перекричати когось, показати, що набагато краща. Було б чим хвалитися... Як це по дурному. Чому цей світ складений з протистояннь та змаганнь? Та тільки спробуй не змагатися, не перекрикувати - вмить забудуть, з'являться інші генії, інші зірки. Тому скільки б не писала, як би не любила свої вірші, завжди залишусь позаду. Бо зупиняюсь, бо не хочу глушити когось криком, бо це все мене втомлює. Боріться, верещіть. В мене будуть мої вірші, мої думки, тільки мої. Що вам до них? Кричіть...

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку