-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Mert_Turkei

 -Постоянные читатели

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 13.05.2007
Записей: 18
Комментариев: 45
Написано: 153


Без заголовка

Понедельник, 17 Сентября 2007 г. 21:04 + в цитатник
sahte tüfeği kafama dayamış korkmamı bekliyorsun
düşüncemin geldiği yere git!...kendine yer kap!...
burası benim ilim yerim,kendimle ilgili sorunum varsa
bırak doktorum olan "ben" uğraşayım.
şeytan yoluna girişleri annem keserdi,giremezdim.
babam için cennet gerekli,ben hep bunu bildim.
içimdeki ateşle oynamaktan yanıyor içim.
ve birgün memleketten 750 km ileri gittim.
yarın için bir defans taktiği bulmalıyım.
çok kişiyi öldürdüm,cesetlerinde parmak izim yoktu.
soğukluk içimi ürpertti,damar kanım dondu.
bu yeniden başlamasından korktuğum kaçıncı sondu?
canım yandığında birkaç hafta bağırdım!...
fırçayı elime aldığımda ilkin anılarımı boyarım.
gelecek adına hiçbir hayali resme dökemez parmaklarım.
içimde iyiliklerimin dedikodusunu yapan şeytanlarım.
zaman akıp gittikçe gözlerim daha çok doluyor.
vakit gider gelmez,işte bu canımı çok sıkıyor.
hata ve yanlışlarım çırılçıplak,o kadar utanç vericiki!..
benim böyle olmamam gerekirdi.

OnZA_-_ZA   обратиться по имени Вторник, 18 Сентября 2007 г. 19:29 (ссылка)
Привет!!!http://konkurs.photonews.ru/work/show/60
Голосуем за вот эту вот классную фотографию!
Ига...
Ответить С цитатой В цитатник
Mert_Turkei   обратиться по имени Воскресенье, 30 Сентября 2007 г. 13:53 (ссылка)
OnZA_-_ZA, i could write in english or russian but i wanted write in Turkish
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку