-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Loka86

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 14.11.2005
Записей: 57
Комментариев: 103
Написано: 174


Без заголовка

Понедельник, 12 Июня 2006 г. 23:23 + в цитатник
Як холодно без тебе, сумно як -
Заплаканії вікна.
З тобою бути мій таємний знак, що жити без тебе ніяк не звикну.

Так холодно коли тебе нема -
без сонця не воскресну
Бо в серці залишилася зима, а над тобою теплі весни


Не йди!
Як холодно без тебе - все біда
Сльоза біжить по скроні.
Життя моє лилось немов вода крізь наші дві розведені долоні

Не йди!


Як холодно без, тебе сумно як
Заплаканії вікна
З тобою бути мій таємний знак, що жити без тебе ніяк не звикну


Не йди!

metalrat   обратиться по имени Вторник, 20 Июня 2006 г. 14:15 (ссылка)
Приголуб, ти мене поцілунком
Ще хоч раз, тільки раз.
Влився біль, мій отруєний трунком
До коханнь і образ.

Досі вже через дні через ночі
Все мине наче сни відлетить
Загасити я вогнище хочу
Бачиш попіл за вітром летить.

Пізно вже, слів твоїх я не чую
Годі вже, ти прости.
В серці сум але я не жалкую
Не тримай – відпусти.
Ответить С цитатой В цитатник
Loka86   обратиться по имени Среда, 21 Июня 2006 г. 00:55 (ссылка)
Я не можу...розуміеш,Я не хочу...Не проси відпустити ...я не зенаю як...
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку