-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в lihtarik

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Minsk

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 12.10.2003
Записей: 114
Комментариев: 125
Написано: 256


Пуста. Думки. Анелка - люблю. Ксюша - забыла мяне.

Понедельник, 10 Ноября 2003 г. 15:44 + в цитатник
Пуста. Думки. Анелка - люблю. Ксюша - забыла мяне. Але люблю. Марыля - сварка. Надакучыла. Не ня так. Я псих. Я винавата. Ната........ Слезы. Не магу без яе. Ненавижу школу. Ненавижу настауникау. Яна уйшла з-за их. Не магу........................ Хачу пачуць што-небудзь цеплае. Холадна. Усмихницеся мне. Не магу.....................

Aniol   обратиться по имени Re: Пуста. Думки. Анелка - люблю. Ксюша - забыла м Понедельник, 10 Ноября 2003 г. 20:59 (ссылка)
Танюшка!!...нельга ж так.мы цябе любім. я люблю, і Ксюшка любіць, проста яна такі чалавек...усё будзе добра, усьміхніся:-)

LI 3.8.01
Ответить С цитатой В цитатник
lihtarik   обратиться по имени Понедельник, 10 Ноября 2003 г. 23:08 (ссылка)
Дзякуй... проста мая лепшая сяброука уйшла са школы... и сення быу першы дзень без яе... сумна...Я вас вельми-вельми люблю!!! Да сустрэчы у сераду (каля я усе ж знайду гэта таямничае скрыжаванне Свярдлова и Ленина) :)))) Усмихаюся!!!!!!!!!!!!
Ответить С цитатой В цитатник
Aniol   обратиться по имени Re: Ответ в lihtarik; Пуста. Думки. Анелка - люблю Понедельник, 10 Ноября 2003 г. 23:19 (ссылка)
млін, я хачу каля казы сустрэцца. ціпа я знайду гэтае скрыжаваньне:=)

LI 3.8.01
Ответить С цитатой В цитатник
lithvin   обратиться по имени Вторник, 11 Ноября 2003 г. 00:25 (ссылка)
ак так...
воьс я дарваўся нешта папісаць
Па першае як не дзяўна я таксама гэтае скрыжаваньне не знайду.....
Ліхтарык....маленькі агменьчык...
чароўны прамень...
пялёстак адзіны у полі хваробы....
пялёстак кьветкі агністай...
кьветка, якая расьце не ўсюды й не заўсёды..
ліхтарык..... слова.... гукі.....
моц незлічоная ў іх....
моц няспынных рачулак і халодных азёраў люстэрак
моц ветру над нівамі жыта...
гукі..слова...адно.....
але як чапляе.....
як вабіць і грэе...
містыка...паганства сьляды.....
бачацца рукі нашых дзядоў...
Ответить С цитатой В цитатник
Leif   обратиться по имени Re: Пуста. Думки. Анелка - люблю. Ксюша - забыла м Вторник, 11 Ноября 2003 г. 01:32 (ссылка)
Ксеня праз мяне прабачаецца (бо не мае аккаунту),кажа, што была ў вільні і таму не змагла табе адказаць, што як толькі зьявіцца вольная часінка - абавязкова нешта напіша, а акрамя гэтага кажа каб ты ёй тэлефанавала:)

LI 3.8.01
Ответить С цитатой В цитатник
lihtarik   обратиться по имени Вторник, 11 Ноября 2003 г. 15:46 (ссылка)
lithvin,
проста супер!!! дзякуй!:)
Ответить С цитатой В цитатник
lihtarik   обратиться по имени Вторник, 11 Ноября 2003 г. 15:53 (ссылка)
Исходное сообщение Leif
Ксеня праз мяне прабачаецца (бо не мае аккаунту),
LI 3.8.01

Да ту жа и прабачацца няма за што...Я ж не крыудзилася! Дзякуй, што перадау! :) Перадавай ей прывитанне ад мяне!
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку