GNM. |
.
, , . .
, «The biological meaning of music from the point of view of the GNM» (« »), 2007 «Amici di Dirk-Ediciones de la Nueva Medicina». «Mein Studentenmädchen» (« »), , .
, GNM, , , , 7 , 40 , 20b , - . - , – , ( ) - ( = CL) ( ) ().
, , .
, . .
– «Mein Studentenmädchen» ., .
( ) , ( ).
(University of Sandefjord). 2010 . .
.
GNM , . « ». , , «» , . , , - (, , (), , ). , . , .
.
( 5 , - «Opening Music Academy-Sandefjord University», . 1/5 – 5/5)
( ) – «-».
.
. , .
.
«-» « -». -«» . , . «-» - . , .
.
, ? « -».
.
, . , «-», ( ), , .
.
, , , , . . . .
: ( « -», ):
.
12 . . 2,5 , , , . , . . , .
.
, . . , , . . , , . , .
.
« -», 14 , . !
.
, . . 5- . , . . , , .
.
. , , , , , . , « -» , . . – .
.
«-», , « » ( ) , . , « -». .
.
«» -. « ». . . , .
.
12- , 6 «», « -». , . . . . «» . ( ), «» 6 (= ).
, :
« 12 , 6 . . . , , . , .
.
, «» : 8 12! !
. , , , . - 4 . , .
.
. . , .
.
. , , , , . , , ..
.
. , . , . .»
.
, , « »? , , , , - , ! , .
.
: . , . «» « -».
.
3 2014 : , , - , , : « , ». . , , , « » .
.
, - «» . . , - . -!
Dr. Ryke Geerd Hamer 04.03.2014
: http://universitatsandefjord.com/index.p
!
- « -», . , « ». . D- , (www.amici-di-dirk.com (online.shop)).
« -»- , 1976 20- , 5 ( 1981 ). 30 . 2006 « -» , : «, ! « -»- , (), , . / / (). , « -» . . . , .
7- , . « -» . , 3 , .
.
« -» (), , : , . , - - - . , . . ! , . , , , , - « -». , : - - - - !
: .
- . « -» . , . . « -» - . . « -» . , , , . - .
, :
-« -» . , : .
- « -» ( ), , .
« -» (PCL--). PCL-- - . « -» :
,
, , , , - PCL--.
PCL-- : , , PCL-- -: , . «--» . !
. : , (Corium)- , . ( - PCL--), . . « -» -, , .
.
« -» ( ) , ( ), . , , .
.
, , « -» : , , , - ... .
: « : ». : , - - .
, , , .« -» . !
?
, ( ) , , , « -», , -. ?
, !
.
, . , «-» , , . . -, .
, « -»?
: , , () . , . 32 (. . , - , . . .) , . . , , « -».
: , , 99% ( , 29.10.2008. . « », 1 , . 104).
- 99 %. . . « -» , .
« -» ( ). , . , , . « -» : -/ -/ , .
: , , ? , - ?
, , , - « -». , .
. « -» ? , ! , , !
: « -» ?
: ( , , , , ) . «» !
: , , .
: , . , . , : , « -». - , . .
: « -» (PCL--) : ( ) , . : .
, « -» !
, « -»
. « -». , .
-
, , .
« -» . , , . « -» 2- «», , ( 60 %), , .
, .
( ) « -» , , . , !
: | , , , , , |