-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Leoisschewsky

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.04.2020
Записей: 2586
Комментариев: 131
Написано: 3964


Боже-Боже, скільки горя ...

Среда, 19 Апреля 2023 г. 16:15 + в цитатник
Цитата сообщения Miledi1950 Боже-Боже, скільки горя ...

 



Вже люди з церкви йдуть до дому,
Паски посвячені несуть,
А я лежу, як невідомий,
Чужі до мене люди йдуть.

Великдень — то велике свято,
У когось свята вже нема.
Там десь без мене мама й тато, —
У них вже рік в душі зима.

Матусю, тату — не журіться,
Не плачте — холодно мені.
У небо синє подивіться,
Я там... в небесній вишині.

На жаль, пішов я дуже рано —
Прожив лиш двадцять дві весни.
Залишив вам глибоку рану,
Та я прийду до вас у сни.

Я так хотів до вас до дому,
Хоча б на тиждень, на святА...
Та я лежу, як невідомий,
Мені навічно двадцять два.

Фото: з могилки сина
Автор: Таня Алексійчук



0_9c78b_b08106dc_S (15x17, 0Kb)

Рамочка від Наталя_Івушка

 

Рубрики:  Стихи
Метки:  
Понравилось: 1 пользователю