-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


Без заголовка

Четверг, 08 Мая 2008 г. 19:19 + в цитатник
УрааааАААА!!!!! Я нікуди не їду з тим інформатиком. Замість мене їде якийсь хлопець з хореографів. Це так довго вирішувалося і взагалі, я думала, що вони мене по-любому туди пошлють на ту олімпіаду. Це було так весело вмовляти того чувака їхати замість мене. Він такий милий.... а я цього не помітила на протязі року. КрутоооОООО!!!!! Як мені зараз добре. Але моя мама на мене була дуже злюща.... тепер ніби вже все норм.
А ше я знов мала їхати на село.. Але вже не їду. Хоча, може мої батьки знов передумають......

_Остановка_сердца_   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 19:38 (ссылка)
весело тобі завтра погуляти)) я теж до речі не любили на олімпіади ходити..)
Ответить С цитатой В цитатник
Lavruk   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 19:46 (ссылка)
Лукава_кицюня дякую. :) я взагалі, не проти їхати на олімпіаду, але не з нашим викладачем. я його страх, як не люблю. він молодий, але такий тупий і противний....
Ответить С цитатой В цитатник
Lavruk   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 19:47 (ссылка)
Лукава_кицюня, дякую. :) я взагалі, не проти їхати на олімпіаду, але не з нашим викладачем. я його страх, як не люблю. він молодий, але такий тупий і противний....
Ответить С цитатой В цитатник
Ска_Капитошка   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 00:57 (ссылка)
Ги..........Тобі добре а мені погано..........Твої батьки так про мене думають..........Жаш.............Я взагалі в шоці..........Та блін як вони моголи так подумати,в мене взагалі сьогодні голова цілий день болить,а після того шо ти написала,шо твоя мама думає шо я не хотіла шоб ти туди Їхала,а якби мені запропунували то я б поїхала.,............Я взагалі розривілась,Блін і доречі моя мама і тато це бачили........((((((((
Ответить С цитатой В цитатник
Lavruk   обратиться по имени Пятница, 09 Мая 2008 г. 11:47 (ссылка)
b]Ска_Капитошка[/b], Та не парся так!!! Вони трохи побісилися і перестали. Все ОК.[
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку