-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


Блін, шо за день!!!!????

Среда, 07 Мая 2008 г. 20:28 + в цитатник
В колонках играет - якась попса
Настроение сейчас - ГГГГрррРРРрргргргргрргггггррррррр!!!!!

Сьогодні був якийсь невизначений день. Зранку я встала і не могла пошевелитися..... В Марі була днюха і ми ходили на високий замок і на ратушу. Це було так весело!!!! Мені ше ніколи в житті не було так весело і прикольно (хіба на морі в Скадовську)... Я так люблю свою групу...Вони такі прикольні. Ми вчора стільки всього робили. Ми бавились гру....: підходили до якихось чуваків і вони мали нам поміняти якусь річ на інакшу, яка їм не потрібна. А чуваків ми взагалі не знали. Це було так весело. Все починалося з Мар"яхіної апельсини. На шо нам її тільки не міняли.... Перше нам за неї дали банана, потім одноразову тарілку, ліхтарик, потім поломану запальничку, потім поломану поміняли на нормальну, потім дали серветку з літака, яка схожа на презерватив, потім дали ручку, коробку від сірників з Індії.... і ше багато всього. Це було так весело. І взагалі вчора було просто клас!!! Мені навіть не хотілось вчора сідати за комп. А ше..... ми на ратуші підчепили якихось чуваків. Хто знає мою адресу вконтакті може втикнути в фотоальбом, вони там є. Але там тільки один був прикольний. Вони потім за нами полізли на високий замок. Так круто було!!!! Ми з ними фоткались...
До речі, про комп..... нашо його придумали???? Блін!!!! Сьогодні мене викладач з інформатики послав на олімпіаду. Крім того, шо Маря ше хоче в суботу відмічати днюху, я ше нічого не знаю з інформатики. Я просто робила на парах розумний вигляд... але найгірше.....!!!! Я маю їхати кудись далеко від Львова. а ше гірше!!!!...... я маю їхати з тим викладачем!!!!! ФуууУУУУууууУУ!!!!!! Я так його не люблю. Йому десь до 30 років, він страшко, маленький як Маря і постійно лахає і шось тупе говорить!!! Я не хочу туди їхати!!!! Зробіть шось шоб мене туди не везли!!! Юль!!!! Мар"яха!!!! Галюх!!!! Вбийте мене!!!!! Через це в мене сьогодні цілий день фіговий настрій.
Але не все так погано. Тепер в мене якийсь нормальний настрій. Я не знаю чого. Може, це вчорашній день все компенсує??? Ладно, буде шо буде...
До речі, ніхто не хоче поїхати туди зі мною???? Бо я боюся їхати туди з інформатиком. Він якийсь дивний.... і мене від нього тошнить!!

MaGic_FrEsh   обратиться по имени Среда, 07 Мая 2008 г. 21:05 (ссылка)
ахааааааааа інформатика це круто))) ми сьогодні намалювали на інформатиці в пейнті ящик пива, підписали " Біла Ніч" і попросили вчителя щоб він нам ту всю туфту пояснив, а ми йому за це ставим ящик пива)))) а точніше це робила я і мар"яна) а ше точніше мар"яна тіки лахала і кричала шо хоче в туалет))))) я люблю інформатику)
Ответить С цитатой В цитатник
CoolElle   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 00:35 (ссылка)
взагаліто я малювала і робила програмку такшо не надо...тут )))
Ответить С цитатой В цитатник
MaGic_FrEsh   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 16:13 (ссылка)
CoolElle,
ти малювали перший малюнок а програмка все одно не вийшла)) ти ж навіть не знаєш шо таке індентифікатор =P
Ответить С цитатой В цитатник
CoolElle   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 18:44 (ссылка)
ти теж :Р ))
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку