-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


Ура!!!

Понедельник, 05 Мая 2008 г. 23:09 + в цитатник
Ахххх!!! Нарешті я дорвалась до того компа.... нарешті я в інтернеті знов.
Значить, все по порядку: спочатку в мене поломався комп, а на ноут я не могла поставити інтернету, а потім мене майже на тиждень завезли на село.... фууу!!! це жахливо. я не переношу, коли мене відправляють на село. там крім старих бабусьок нікого немає. там здохнути можна. але природа там не порівняється зі Львовом та і з іншими містами. там прикольно, коли хочеться побути спмому.... можна залізти на дерево і ніхто не буде тебе шукати, ніхто не буде нічого заставляти робити... і взагалі, там прикольно, коли емовський настрій. але цого разу в мене зовсім не був такий настрій, а мене туди повезли. я може пізніше фотки звідти опублікую. в мене десь 200 фоток звідти. але зараз лінь їх знов скидати з фотіка.
А мені сьогодні брат зробив комп і я знов тут. мені так добре... а завтра в Марі день варення.... я впевнена, шо буде прикольно, але мені не дуже хочеться іти гуляти з дівчатами з училища. вони прикольні, але як почнуть чіплятися до хлопців, то мені стає стидно з ними іти.

Osenaya   обратиться по имени Понедельник, 05 Мая 2008 г. 23:17 (ссылка)
о село,як це знайомо,у мене там хоть сестра така як я,то мені веселіш...
Ответить С цитатой В цитатник
MaGic_FrEsh   обратиться по имени Понедельник, 05 Мая 2008 г. 23:34 (ссылка)
мда. так давно не бачила вас з мар"яною. а завтра в неї дн і ми не можем зустрітись. чудово чудово.
Ответить С цитатой В цитатник
Lavruk   обратиться по имени Вторник, 06 Мая 2008 г. 01:20 (ссылка)
MaGic_FrEsh, вона буде святкувати його в суботу. тому не знаю, чи завтра зустрінемось...
Ответить С цитатой В цитатник
CoolElle   обратиться по имени Вторник, 06 Мая 2008 г. 18:04 (ссылка)
з поверненням))
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку