-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


Без заголовка

Пятница, 25 Апреля 2008 г. 14:58 + в цитатник

Блін!!! Чого так багато тих свят??? Я тільки другий день сиджу вдома, а мені вже надоїло. Я хочу в училище, де купа придурків, які мене постійно дістають, повно дурних дівчат, які бігають за хлопцями, тупі викладачі, сходи, по яких можна з"їжджати на дупі, вічний сморід сигарет..... Я не можу сидіти вдома. А ше на мене постійно кричать, шо я нічого не роблю тільки в інтернеті сиджу.
А ше моя мама була в лікарні і їй тепер не можна нічого робити і вони заставляють мене варити їсти. ФуууУУУуууУу!!!!!!! Це жахливо!!!! Я краще піду орати город, ніж зварю шось їсти...
А я зараз сиджу і хаваю чеську шоколадку.. яке це блаженство..... чому таких шоколадок в Україні не роблять?
Ладно, я пішов шось робити, бо на мене знов кричать, шоб я виключала комп...

Ска_Капитошка   обратиться по имени Пятница, 25 Апреля 2008 г. 19:12 (ссылка)
Ооооооо.........І я не люблю ті свята.......на мене тоже кричать шо я нічого не роблю,В училищі все таки класно,там взагалі нічого робити не треба...........Аааааа чеську шоколодку хаваєш,Даш мені попробувати=))))))))
Ответить С цитатой В цитатник
Lavruk   обратиться по имени Пятница, 25 Апреля 2008 г. 22:44 (ссылка)
Не дам, бо вже захавали. То Христині привезли з Чехії.
Ответить С цитатой В цитатник
Naroka   обратиться по имени Суббота, 26 Апреля 2008 г. 00:43 (ссылка)
на мені і так кричать. я вже звикла)) і вони також.
а свята я люблю, бо приємно поїхати в гості і побачити рідних)
як не маєш що робити-дзвони! я завжди рада, ти ж знаєш))
Ответить С цитатой В цитатник
CoolElle   обратиться по имени Суббота, 26 Апреля 2008 г. 15:02 (ссылка)
а я люблю світоч і мілку)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку