-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


...

Пятница, 11 Апреля 2008 г. 14:12 + в цитатник
Мене так дістало училище. Я туди колись ходила з охотою. Там кожен день було шось нове, цікаве. Але тепер приходиться шось робити, шоб і дальше було весело і цікаво. Взагалі-то в нас прикольна група, але вони ні риба, ні м'ясо. Їм ніколи нічого не потрібно. Вони, таке враження, що тільки хлопцями всі страдають. Нам з Марьою на старості психушка гарантована, якшо це не припиниться. Я більше не можу… Але з іншого боку, якшо на них подивитися, то вони не такі вже і погані. Вони не жадні і з ними є про шо говорити. Вони поможуть, коли шось треба (але, звичайно, не тоді, коли треба напрягти свої мозги). А, взагалі, нам повезло з групою. Не зважаючи на те, що вони постійно говорять про хлопців, я їх люблю. Вони веселі. І коли я ходила в училище без Мар́ яшки, мені, звичайно, було трохи скучно, але вони вміють підтримати. І коли моя мама була в лікарні, вони дуже переживали. Я їх люблю.
Я деколи сиджу і думаю. Уявіть собі, я ДУМАЮ. Це прогрес. Ну вот, згадую школу. Там зовсім все не так, як в училищі. Там ніхто не ганявся за хлопцями, ніхто про них навіть не думав. Це було так круто. Але я оцінила цю перевагу тільки тепер. А може, це змінюється з віком? І я не знаю, шо там робиться в школі. А може, там ше більша, ніж в нас в училищі погоня за хлопцями.

Naroka   обратиться по имени Пятница, 11 Апреля 2008 г. 23:28 (ссылка)
в нас може і є дибіли, але вони прикольні))) і про хлопців мова йде дуже рідко, от тільки мірик ципляється... а взагалі наш клас-суперовий, я їх люблю, за все))) хоча і бувають хвилини, що хочеться дукого гримнути, переходить))))
нам вас не хваиає!!!! прийдіть хоть колись... хоч раз.... згадай молодість)))
Ответить С цитатой В цитатник
MaGic_FrEsh   обратиться по имени Заголовок Суббота, 12 Апреля 2008 г. 13:26 (ссылка)
з нетерпінням чекаю кінця 11 класу. ну для початку хоч би 10 х_х
цей рік був найжахливіший зі всіх.
цей рік був (і є) тупий\нудний\нецікавий\без якоїсь користі\і тд і тп
добре що він проходить. добре що 10 класу бульше ніколи не буде.
Ответить С цитатой В цитатник
aroaroaro   обратиться по имени Воскресенье, 13 Апреля 2008 г. 14:34 (ссылка)
НАШ САЙТ точкаRU
http://www. /по юридическим договорам без предоплаты оформляет карты клиента METRO Cash & Carry во всемирную сеть немецких магазинов METRO Cash and Carry на частных лиц!за 3-5 дней! Пропуск именной с вашей фотографией(делается в самом магазине в вашем присутствии), с номером, кодом, магнитной полосой, названием организации, от которой вы будете нами оформлены.Карточки оформляются: на граждан России и иностранных граждан.Оформление делается без пред оплаты, то есть вначале мы регистрируем и оформляем вас, вы получаете карточки, потом оплачиваете.
метро кеш
карта клиента метро
карточки metro
метро кэш и кэрри
метро кэш энд кэрри контакты
http://www./

НАШ САЙТ точкаRU
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку