-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Lavruk

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.02.2008
Записей: 30
Комментариев: 123
Написано: 388


Без заголовка

Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 17:56 + в цитатник
В колонках играет - Голоси з татового кабінету
Настроение сейчас - ЕМОвське

гггггг. Я зараз в тата на роботі. Блін, вже хочеться додому, а тато ше далі сидить. Я не зовсім доганяю, шо то я таке пишу, але мені подобається інтернет. Сьогодні найтупіший день мого життя. Маря хвора і сидить дома, а я сама була на всіх парах.
З самого ранку ми з Марькою пішли до репетитора. Ну посиділи там трохи, повчились, потім одягнулися і Маря мала йти до дому. Ми йшли по дорозі і вона ше жартувала, шо боїться, шоб я сама йшла додому, бо ше можу загубитися. Ну, ми попрощалися і Маря сіла на маршрутку. Я стояла на зупинці і мала сісти на тролейбус до університету. Я чекала, чекала вот і приїхав якийсь тролейбас. Я хвилину на нього втикала. Там писало: "Центр...і ше шось там". А минулого разу ми з Марьою сідали на тролейбус, де писало "Університет....". От і я вирішила чекати наступного. Стояла я там хвилин сорок. Жодного тролейбуса не було. Мені надоїло і я вирішила сісти на маршрутку. Стояла, стояла. Бац..... прийхала маршрутка, де писало "університет..". Я туди сіла. Їхала трохи, а потім вирішила, шо мені треба виходити. Ну, я вийшла. А де я є - фіг його знає. Ну, шо робити, пішла я прямо. Блудила десь з годину, вийшла на політехнічний і вирішила подзвонити татові. Тато мені сказав, шо до училища ше далеко і треба сідати на трамвай. Але я вирішила йти пішки. Знов десь ше годину блукала, але якось потім вже вийшла на Шевченка. Потім вже знала, як зайти до училища. Ну вот, я туди прилажу, а в нас перша пара була фізкультура. Нас там ше трохи покатували і на математиці мій бубен взагалі не варив....
Вот такий в мене веселий день. Це ше раз доказує, шо без Марі я навіть не можу до училища дойти по-людськи.

ЭМОч-kа (516x700, 90Kb)

Naroka   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 18:08 (ссылка)
ха-хА))
як завжди ти в своєму репертуарі)
нічо, може хоч трохи львів вивчиш)
Ответить С цитатой В цитатник
праздник_детства   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 19:30 (ссылка)
сянькооооооо... не треба більше вживати це жахливе слово в чорно-розових тонах..
але... ти крута,ага)))
і кумедна))
я з тобою вчора 6 грн зговорила, так шо сьогодні ти мені дзвониш якщо хочеш шось спитатись ^^
і ше я тебе люблю))))) ти передала марі то шо я просила???
Ответить С цитатой В цитатник
CoolElle   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 19:57 (ссылка)
трам-парарам-пам-пам)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку