-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в KVITKA-INDIGO

 -Подписка по e-mail

 


КРИЧУ ВІД БОЛЮ, ВЖЕ Й КРИЧАТЬ НЕСИЛА

Понедельник, 21 Августа 2017 г. 01:15 + в цитатник
Цитата сообщения Наталья_Ивушка Кричу від болю, вже й кричать несила

 

17861939_767402696771243_554827318296429923_n (1) (465x700, 415Kb)

Кричу від болю, вже й кричать несила.
Кричу сама, довкола лиш жита..
Моя Вкраїно, ой голубко мила,
моя ти земле рідна і свята.
Моє ти все, моє ти сонце, зорі,
початок мій і мій колись кінець.
Ну що з тобою, знову ти у горі,
і знову під ногами твій вінець.
Чужі плюндрують, свої тебе нищать
і продаються за один мідяк.
І кулі над тобою свищуть, свищуть.
Нема життя, нема його ніяк.
О, людоньки, ми ж гирі причепили
до рук обох, до кожної ноги.
І тягне нас назад, туди щосили,
де заросли вже очеретом береги.
Шукаємо в старім лахмітті блиску,
чекаємо на манну із небес.
Ступаємо без остраху за риску
і знову зріє у душі протест.
По колу все, по граблях, біль триває.
війна у полі, в серці, у думках.
Земля від крику голос надриває,
Ні це не крик, це сполотнілий птах.
Ні - це не крик, це серце, щоб почули,
так голосно волає про біду...
Жита мене колоссям огорнули.
Це лише тут розраду я знайду.


Г.П.

 

 

Рубрики:  Страны,города/Моя Украина,мой любимый-Киев!!

Понравилось: 1 пользователю

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку