-Цитатник

Без заголовка - (0)

Вязание Лисенка из пряжи травка. Описание Вязание Лисенка из пряжи травка. Описание от Ирины Ч...

Без заголовка - (0)

Жирафик сплюшка. голова: 1. амиг. кольцо - 6 петель; 2. (из 1 в 2)* повторяем 6 ...

Без заголовка - (0)

Пинетки.

Без заголовка - (0)

Большая кошачья подборка. Идеи и выкройки 2. 3. 4. 5.  6....

Без заголовка - (0)

Поросёнок Фреди     Девочки, ка...

 -Рубрики

 -Я - фотограф

Кукла мотанка " На счастье"

 -ТоррНАДО - торрент-трекер для блогов

Делюсь моими файлами
    Скачал и помогаю скачать

      Показать все (1)

       -

      Радио в блоге

      [Этот ролик находится на заблокированном домене]
      Добавить плеер себе
      © Накукрыскин

       -Поиск по дневнику

      Поиск сообщений в ksynai

       -Подписка по e-mail

       

       -Статистика

      Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
      Создан: 17.10.2009
      Записей: 5884
      Комментариев: 913
      Написано: 7138


      **МОЛИТВЫ НА ВСЯКУЮ ПОТРЕБУ***

      Понедельник, 11 Июля 2011 г. 10:05 + в цитатник
      Цитата сообщения alakazia ***МОЛИТВЫ НА ВСЯКУЮ ПОТРЕБУ***







      Молитва болящего

      Господи, сотвори, чтобы болезнь эта была в очищение многих грехов моих.




      Молитва болящего

      Господи, Ты видишь мою болезнь, Ты знаешь, как я грешна и немощна, помози мне терпеть и благодарить Твою благость.




      Молитва об исцелении болящего

      О, Премилосердый Боже, Отче, Сыне и Святый Душе, в нераздельной Троице поклоняемый и славимый, призри благоутробно на раба Твоего (имя), болезнею одержимаго; отпусти ему вся согрешения его; подай ему исцеление от болезни; возрати ему здравие и силы телесныя; подай ему долгоденственное и благоденственное житие, мирные Твои и примирные благая, чтобы он вместе с нами приносил благодарные мольбы Тебе, Всещедрому Богу и Создателю моему.

      Пресвятая Богородица, всесильным заступлением Твоим помоги мне умолить Сына Твоего, Бога моего, об исцелении раба Божия (имя).

      Все святые и ангелы Господни, молите Бога о больном рабе Его (имя). Аминь.




      Молитва, когда согрешишь или ошибёшься

      Оскорбил тебя, Спасителя моего, прости меня.




      Молитва об отпущении грехов юности

      Помяни щедроты Твоя, Господи, и милости Твоя, яко от века суть. Грех юности моея и неведения моего не помяни, ради благости Твоея, Господи.




      Молитва о даровании терпения и разумения свт.Иоанна Златоуста

      Дай, Господи, сейчас моему недостоинству также благодать разумения, чтобы распознавать приятное для Тебя, а для меня полезное, и не только распознавать, но и совершать, чтобы не увлекаться и не прилепляться к пустому, чтобы сострадать страдающим и снисходить к грешникам.




      Молитва в недоумении как поступить

      Господи, я человек грешный и не разумею, как должно, но Ты, Милостивый, вразуми меня как нужно поступить.




      Молитва об избавлении от искушений преп.Симеона Нового Богослова

      Не попусти на меня, Владыко, Господи, искушение, или скорби, или болезнь свыше силы моей, но избавь от них или даруй мне крепость перенести их с благодарением.




      Если дела идут плохо - Псалом 37

      Господи, да не яростiю твоею обличиши мене, ниже гневом твоим накажеши мене; яко стрелы твоя унзоша во мне, и утвердил eси на мне руку твою. Несть изцеленiя в плоти моей от лица гнева твоего, несть мира в костех моих от лица грех моих. Яко беззаконiя моя превзыдоша главу мою, яко бремя тяжкое отяготеша на мне. Возсмердеша и согниша раны моя, от лица безумiя моего. Пострадах и слякохся до конца, весь день сетуя хождах; яко лядвiя моя наполнишася поруганiй, и несть изцеленiя в плоти моей. Озлоблен бых и смирихся до зела, рыках от воздыханiя сердца моего. Господи, пред тобою все желанiе мое, и воздыханiе мое от тебe не утаися. Сердце мое смятеся, остави мя сила моя, и свет oчiю моeю, и той несть со мною. Друзи мои и искреннiи мои прямо мне приближишася и сташа. И ближнiи мои отдалече менe сташа, и нуждахуся ищущiи душу мою; и ищущiи злая мне глаголаху суeтная, и льстивным весь день поучахуся. Аз же яко глух не слышах, и яко нем не отверзаяй уст своих; и бых яко человек не слышай и не имый во устех своих обличенiя. Яко на тя, Господи, уповах, ты услышиши, Господи Боже мой. Яко рех; да не когда порадуютмися врази мои; и внегда подвижатися ногам моим, на мя велеречеваша. Яко аз на раны готов, и болезнь моя предо мною eсть выну. Яко беззаконiе мое аз возвещу и попекуся о гресе моем. Врази же мои живут и укрепишася паче менe, и умножишася ненавидящiи мя без правды; воздающiи ми злая воз благая оболгаху мя, зане гонях благостыню. Не остави мене, Господи Боже мой, не отступи от менe; вонми в помощь мою, Господи спасенiя моего.




      Когда чувствуешь себя одиноким или боязливым - Псалом 103

      Благослови, душе моя, Господа. Господи Боже мой, возвеличился eси зело; во исповеданiе и в велелепоту облеклся eси; одеяйся светом яко ризою, простираяй небо яко кожу; покрываяй водами превыспрeнняя своя, полагаяй облаки на восхожденiе свое, ходяй на крилу ветрeню; творяй ангелы своя духи, и слуги своя пламень oгненный; основаяй землю на тверди eя; не преклонится в век века. Бездна яко риза одеянiе eя, на горах станут воды; от запрещенiя твоего побегнут, от гласа грома твоего убоятся. Восходят горы, и низходят поля, в место eже основал eси им. Предел положил eси, eгоже не прейдут, ниже обратятся покрыти землю. Посылаяй источники в дебрех, посреде гор пройдут воды. Напаяют вся звери сeлныя, ждут oнагри в жажду свою. На тых птицы небeсныя привитают; от среды каменiя дадят глас. Напаяяй горы от превыспренних своих; от плода дел твоих насытится земля. Прозябаяй траву скотом, и злак на службу человеком, извести хлеб от земли; и вiно веселит сердце человека, умастити лице eлеем; и хлеб сердце человека укрепит. Насытятся древа польская, кедри лiванстiи, ихже eси насадил; тамо птицы вогнездятся, eродiево жилище предводителствует ими. Горы высокiя eленeм, камень прибежище заяцeм. Сотворил eсть луну во времена; солнце позна запад свой. Положил eси тму, и бысть нощь, в нейже пройдут вси зверiе дубравнiи, скимни рыкающiи восхитити и взыскати от Бога пищу себе. Возсiя солнце, и собрашася, и в ложах своих лягут. Изыдет человек на дело свое и на деланiе свое до вечера. Яко возвеличишася дела твоя, Господи; вся премудростiю сотворил eси; исполнися земля твари твоея. Сiе море великое и пространное; тамо гади, ихже несть числа, животная малая с великими; тамо корабли преплавают, змiй сей, eгоже создал eси ругатися eму. Вся к тебе чают, дати пищу им во благо время. Давшу тебе им, соберут; отверзшу тебе руку, всячeская исполнятся благости; отвращшу же тебе лице, возмятутся; отимеши дух их, и изчезнут и в персть свою возвратятся; послеши дха твоего, и созиждутся, и обновиши лице земли. Буди слава Господня во веки; возвеселится Господь о делех своих; призираяй на землю и творяй ю трястися; прикасаяйся горам, и дымятся. Воспою Господеви в животе моем, пою Богу моему, дондеже eсмь; да усладится eму беседа моя, аз же возвеселюся о Господе. Да изчезнут грешницы от земли, и беззаконницы, якоже не быти им. Благослови, душе моя, Господа.




      В опасности - Псалом 90

      Живый в помощи вышняго, в крове Бога нбнаго водворится, речет Господеви; заступник мой eси и прибежище мое, Бог мой, и уповаю на него. Яко той избавит тя от сети ловчи и от словесе мятежна; плещма своима осенит тя, и под криле eго надеешися; oружiем обыдет тя истина eго. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящiя во дни, от вещи во тме преходящiя, от нападенiя и беса полуденнаго. Падет от страны твоея тысяща, и тма одесную тебe, к тебе же не приближится; oбаче oчима твоима смотриши и воздаянiе грешников узриши. Яко ты, Господи, упованiе мое; вышняго положил eси прибежище твое. Не прiидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему; яко ангелом своим заповесть о тебе, сохранити тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою; на аспiда и васiлiска наступиши, и попереши льва и змiя. Яко на мя упова, и избавлю и; покрыю и, яко позна имя мое. Воззовет ко мне, и услышу eго; с ним eсмь в скорби, изму eго и прослвалю eго; долготою днiй исполню eго и явлю eму спасенiе мое.




      Когда потерял мужество в беде - Псалмы 126, 139

      Псалом 126

      (также читается против вреда со стороны экстрасенсов, магов и т.д.)

      Аще не Господь созиждет дом, всуе трудишася зиждущiи; аще не Господь сохранит град, всуе бде стрегiй. Всуе вам eсть утреневати; востанете по седенiи ядущiи хлеб болезни, eгда даст возлюблeнным своим сон. Се, достоянiе Господне сынове, мзда плода чревняго. Яко стрелы в руце сильнаго, тако сынове оттрясенных. Блажен, иже исполнит желанiе свое от них; не постыдятся, eгда глаголют врагом своим во вратех.


      Псалом 139

      Изми мя, Господи, от человека лукава, от мужа неправедна избави мя; иже помыслиша неправду в сердцы, весь день ополчаху брани; изостриша язык свой яко змiин; яд аспiдов под устнами их. Сохрани мя, Господи, из руки грешничи, от человек неправедных изми мя, иже помыслиша запяти стопы моя. Скрыша гордiи сеть мне и ужы, препяша сеть ногама моима; при стези соблазны положиша ми. Рех Господеви; Бог мой eси ты, внуши, Господи, глас моленiя моего. Господи, Господи, сило спасенiя моего, осенил eси над главою моею в день брани. Не предаждь мене, Господи, от желанiя моего грешнику; помыслиша на мя, не остави мене, да не когда вознесутся. Глава окруженiя их, труд устен их покрыет я. Падут на них углiя oгнeнная, низложиши я во страстех, и не постоят. Муж язычен не исправится на земли; мужа неправедна злая уловят во истленiе. Познах, яко сотворит Господь суд нищым и месть убогим. Oбаче праведнiи исповедятся имени твоему, и вселятся правiи с лицем твоим.




      За особенное хранение верующего - Псалом 22

      Господь пасет мя, и ничтоже мя лишит. На месте злачне, тамо всели мя, на воде покойне воспита мя. Душу мою обрати, настави мя на стeзи правды, имене ради своего. Аще бо и пойду посреде сени смертныя, не убоюся зла, яко ты со мною eси; жезл твой и палица твоя, та мя утешиста. Уготовал eси предо мною трапезу сопротив стужающым мне; умастил eси eлеом главу мою, и чаша твоя упоявающи мя, яко державна. И милость твоя поженет мя вся дни живота моего, и eже вселитимися в дом Господень в долготу днiй.




      Благодарение за всякое благодеяние Божие

      Тропарь, глас 4-й:


      Благодарни суще недостойнии раби Твои, Господи, о Твоих великих благодеяниих на нас бывших, славяще Тя хвалим, благосло вим, благодарим, поем и величаем Твое благоутробие, и рабски любовию вопием Ти: Благодетелю Спасе наш, слава Тебе.

      Кондак, глас 3-й:


      Твоих благодеяний и даров туне, яко раби непотребнии, сподобльшеся, Владыко, к Тебе усердно притекающе, благодарение по силе приносим, и Тебе яко Благодетеля и Творца славяще, вопием: слава Тебе, Боже Всещедрый.

      Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков, аминь.


      Богородице, христианом Помощнице, Твое предстательство стяжавше раби Твои, благодарно Тебе вопием: радуйся, Пречистая Богородице Дево, и от всех нас бед Твоими молитвами всегда избави, Едина вскоре предстательствующая




      В испрашивании благословения Божия на успех в делах - Псалом 126 (см.выше)




      Молитва о неотступной помощи Божией (Пс.37, 22-23)

      Не остави мене, Господи Боже мой, не отступи от мене: вонми в помощь мою, Господи спасения моего.




      Молитва в скорби(Пс.31,7)

      Ты еси прибежище мое от скорби обдержащия мя: радосте моя, избави мя от обышедших мя.



      источник
      Рубрики:  Молитвы, заговоры

       

      Добавить комментарий:
      Текст комментария: смайлики

      Проверка орфографии: (найти ошибки)

      Прикрепить картинку:

       Переводить URL в ссылку
       Подписаться на комментарии
       Подписать картинку