ЗАГОВОРЫ ОТЛИВОК НА ВОСК. АВТОР ДАВИД ВРОНСКИЙ
Отливка мороков:
«Ума затворение,
души помрачение,
морок моро́чный,
скверный, порочный,
злым ли деянием,
самохо́тним мечтанием,
людским наведением,
своим ли неведением,
бесовою хитростию,
вражиею лихостию,
околдованием,
очарованием,
волшебным мудрованием,
поганым волхованием,
разум помрачившим,
сердце ослепившим,
рабу (имярек) повредившим,
свету до́бру и́ полишившим,
с раба того мо́роче, сни́ди,
да на воск пои́ди,
в воске кипятися,
ножем изсекися,
в водице остудися,
от раба (имярек) на век отсупися.
Тя заклинаю,
именем повелеваю
неизреченнаго,
несотвореннаго
Царя Всемогущаго,
Небеснаго, грядущаго,
Иже ми вспомоществует,
слово в дело преобразует,
в сей благий день же и час
слыша ныне молебный мой глас.
Со раба (имярек) мо́роче, сниди,
в землю непроходну и безводну поиди,
тамо ти пребывати,
а не зде ся являти.
Зане бо Вышний тя уловит,
в воске сем потопит,
Слово яко меч тя разсечет,
Ангел водный к суду привлечет.
Ум да сердце свободи, свободи,
от раба (имярек) прочь поди, поди.
По моему наказу,
по Вышнему приказу,
имиже прочь ся изри́ни,
делу и слову моему амини.
Аминь, аминь, аминь».
Закрытие дорог
«К Ти Богови, взываю,
воском ся отливаю,
своя нози отливаю,
стези своя свобождаю
от преграждений,
от затворений
во пути препятствующих,
тайных и явствующих,
яже ми ко благу препоны учиняют,
яже (здраве, добру, доле благия, благощастию) ми возбраняют,
во тенета нози мои уловляют,
чепи на них возлагают.
Тии тенета воском отольются,
чепи ножем разсекутся,
путы с ног моих да спадут,
стези безпрепятствие обретут.
Идеже вскоре ни поиду,
благословение тамо наиду,
доброе мною обрящется,
благо со мною срящется.
Б-га о сем ныне молю,
сети ловчи с себе удалю,
отвращу я далече во дали,
чтоб во век ко мне не пристали.
Тако да поможет ми в том
Б-г Духом Св-тым и Хр-стом,
ныне, во век и присно,
да станет во стезех моих чистых
Отлить родовой негатив
По начале обычном чти замол трижды:
К делу благословенному,
в тайне сокровенному,
прихожду́ во смирении
по Божием хвалении.
Хвала Ти Владыко Святы́й,
славлю Тя Господи Благи́й.
Не отве́ржи мене́ от Твоих щедро́т,
помози́ сотвори́ти скве́рны отвод
от раба (имярек) на воск сей
от всяких родовых скорбе́й,
ото прежних грехов,
от о́тчиих гробов
ко нему пришедших,
приют в нем нашедших
от злаго се́мени,
носимаго бре́мени,
пиянства, хуле́ния,
чре́ва травле́ния,
кумирослуже́ния,
е́реси броже́ния,
поганаго волхования,
мерзкаго блудодеяния,
чрез естество падения,
малаки́и сквернения,
Ти Богу прекосло́вия,
уст нечистых блядословия.
А́ще кто из рода па́лся,
со ско́ты совокуплялся,
а́ще обеты поруша́л,
сродницы своя проклинал,
человецы душегу́бствовал,
на всяко зло напутствовал,
яко Ирод злобою исходи́л,
яко Иуда мздою ся погубил,
а́ще кто ру́це на ся наложил,
а́ще кто Спаса Тя преогорчил,
всяко то́е зло по роду пришедшее,
раба (имярек) преще́нию подвергшее
от Тебе́ по заповеди изрече́нныя,
в Законе Твоем запечатле́нныя,
суды справедливы отврати,
милость к рабу (имярек) обрати.
Совлеки́ с него грехо́вну скве́рну,
спаси душу его Ти ве́рну.
Очисти не́мощно его тело,
благослови Боже, мое дело.
Во имя Твое аминь,
во имя Христа аминь,
во имя Духа аминь.
После сего воск возливай да тако прирекай:
От скверны родовой,всяческой, лихой. (седмь раз).
Та́ко твори четы́режды, за сим же па́ки воском лей, но со ины́ми словесы́:
Раны Христовы от скверны родо́вы. (пять разков).
Сие в память и честь пяти язв Господа и Бога и Спаса нашего Ис. Хс.
Тако на месяце ве́тсем твори три́крат, опосля же во месяц и́н по нужде́.
Отливка от некропривязок
От места ли омытия,
от савана покрытия,
от церковнаго отпевания,
от трапе́знаго поминания,
от венца покрывающа,
от креста спогребающа,
от кутии́ вкушения,
от ектении́ прошения,
от ладана курения,
от свещи́ затепле́ния,
от погостныя землицы,
от колдуна, колдуницы
дух к рабу (имярек) пришедший,
беду на о́нь навлекший,
тя ду́се, заклинаю,
Именем Святым повелеваю:
от раба (имярек) отыди,
дале́че его изыди.
Тя духа мертваго,
во прахе погребеннаго,
воском отливаю,
на тя Бога призываю
со святыми и Ангелы,
со Крестом и Архангелы,
с новою Евою
Богородицею Девою,
со блаженные праведницы,
со мни́хи Богоугодницы,
со честны́е пророцы,
со вли́ки чудотворцы.
Всяка духа ложна,
всяка духа безбожна,
по гресе́м мертваго,
нечистаго, сквернаго,
неупокоеннаго
да неотмоленнаго,
по миру живых ходящаго,
рабу (имярек) вредящаго,
в землю пого́стну Боже, спроводи,
в жали во веки и́ затвори.
До Суднаго дне там да пребудет,
пределы Божественныя да не преступит.
Аще же чим рабу (имярек) повреждал,
то́е воск в себе да вобрал.
Вода ключевая воск охладит,
Бог мертвеца от раба (имярек) отвратит,
в царствие мертвых отправит,
стражей к духу тому да приставит.
Господь ему да возпретит,
раба Своего (имярек) да оградит
от духа ме́ртвеннаго вреда,
да не коснется раба (имярек) беда.
Молитвами ко Троице,
всим святым и Богородице,
силою Честна́го Креста,
Именем Иисуса Христа.
Аминь.
Отливка воском
Воск растапливается на "живом" огне. При этом читается:
Яко воск от лица огневища истеплется, тако беда от мене свергнется.
Призвав в помощь Силы, с которыми работаете, выливаете расплавленный воск и произносите:
Воском отливаюся,
от худа избавляюся,
от колдуна претящаго,
от мертвяка вредящаго,
от урока сотвореннаго,
от проклятия наведеннаго,
от завистливаго воззрения,
от злобнаго речения,
от всякия болести,
от всякия хворести.
Стези своя исправляю,
воском отливаю,
чистоты сподобляюся,
от скверны очищаюся.
Еже худое, наносное
на мене гнездилося,
в воске сем утопилося.
Здравы ныне исполняюся,
от тенет свобождаюся.
Дело сие ладное,
крепостию булатное.
Слово мое меткое,
до воску сугубо лепкое.
Аминь.
Использованный воск надлежит сжечь с присловием:
Воск огнем сожигаю, всяку беду во прах повергаю.
Если знаю конкретную проблему, то, делая эту отливку, обычно произношу ... тако беда (такя-то) от мене свергнется.
Заговор для снятия порчи на одиночество
Ходиша путями скверными,
грѣховными, невѣрными,
недоля худая да злая,
бѣдовая, лихая,
еже ко мнѣ прицѣпилася,
еже при мнѣ поселилася,
отъ нея же тяжко страдаю,
тую недолю се отливаю.
Воскъ ея въ себе да вбираетъ,
присно въ ся да заключаетъ,
въ сей же часъ съ мене совлекаетъ,
путы съ узами да разрѣшаетъ.
Аще что мене препоны учиняло,
аще что мужей отъ мене отвращало,
судьбину кривдою кривило,
всяко ми опостылело,
горьку бабску недолю,
недобрую безъ мужа волю
воскъ въ себе да прiиметъ,
со мене на вѣкъ да сниметъ,
во себе да заключитъ,
безвыходно да затворитъ.
Словомъ крѣпкимъ,
словомъ лепкимъ,
тое нынѣ сотворяю,
воскомъ ся отливаю.
Аминь.
По завершении отливок ставьте себе оберег:
Тако Богомъ сотворено,
тако Владыкою речено:
негоже быти человѣку одному,
оттого соотвѣтственную ему
помощницу да сотворимъ,
отъ ребръ его да отдѣлимъ.
И стала мужу Ева женою,
и стала Адаму она дорогою,
либимою, единою,
сердцемъ превозносимою.
Тако же ми да сотворится,
мужъ ко мнѣ совокупится.
Душею же и тѣломъ,
словомъ благимъ и дѣломъ,
да станетъ онъ мене холити,
да станетъ онъ мене лелѣяти,
доброе во мнѣ зрѣти,
о любви своея пѣти.
Да буду ему, яко Аврааму Саррою,
да будемъ съ нимъ доброю парою.
Да буду ему милою,
и никогдаже постылою.
Во вѣкъ никтоже насъ да разлучитъ,
во вѣкъ намъ да не повредитъ.
Богъ Небесный ны да оградитъ,
отъ пререканiй да охранитъ,
дiавола да отженитъ,
намъ да не повредитъ,
ни самъ, ни со своя слуги,
тщетны да будутъ я потуги.
Мы же подъ Божiимъ осѣненiемъ,
подъ Его благословенiемъ
житiе станемъ провождати,
Его славити и восхваляти.
Отецъ, Сынъ и Святый Духъ
станетъ стѣною отъ всякихъ порухъ.
Къ Его имени взываю,
Его именемъ заклинаю.
Аминь. Аминь. Аминь.
Заговор на снятие защит отливкой воском через серп
Яко воск серпом разсечется,
тако щит с раба (имярек) совлечется,
имже ограждался,
имже сохранялся.
Несть ему от сих спасения,
несть от дел моих сбережения.
Серп тыны его порушает,
воском в воду низвергает.
Воск в водице да остынет,
щит раба (имярек) да покинет.
Не сховатися ему, не сокрытися,
слову, делу моему подчинитися.
Аминь.
Каждый щит требует отдельной отливки.
Давид Вронский :Верно, изначально имелся ввиду именно серп, но мною проводился обряд и через нож. Для этой цели слегка корректируете текст, меняя слово "серп" на "нож", и читаете, возливая воск тонкой струйкой на лезвие ножа, который кладёте поверх чаши с водой таким образом, чтобы острие его лезвия смотрело вверх, "разрезая" защиту объекта. Даже в таком "реформированном" виде обряд работает весьма успешно, рекомендую.
Обряд проводился и с использованием серпа (как оговаривается в самом тексте), и с использованием ножа (в условиях отсутствия серпа под рукой). По моему опыту оба варианта - рабочие, но серп всё же более предпочтителен, так как, не смотря на полученную рекомендацию снимать каждую защиту отдельной отливкой, серпом удавалось отсечь по две, по три защиты (разных) сразу.
Заговор для снятия замков или за крепов с негативных программ
Еже крепилося,
еже сокрылося,
замками сохраненное,
ключами затворенное,
слово худое,
дело лихое,
ныне спровергаю,
в ничтоже сотворяю.
Идеже не скрывалися,
мною да нахождалися
под Латырем ли камене,
в море ли океане,
у щуки ли рыбы во рту,
в кийждом месте обрету.
Замки извлеку оттуду,
тии ключи добуду,
ключами замки отопру,
во прах сотру.
Слово худое,
дело лихое,
порчельное, наносное,
ножами посеку.
Не бысть беде на веку
у раба (имярек) крещеннаго,
к Богу обращеннаго,
помощи взыскающаго,
цельбы обретающаго
от сих пор,
от моих потвор.
Аминь.
Если конкретно требуется примолвка для отливки, то:
Замки вражiи сокрушаю,
дѣла вражiи ниспровергаю,
воскомъ отливаю,
ножемъ разсѣкаю,
водою охлаждаю,
въ ничтоже претворяю.
Аминь.
Заговор для снятие приворота
Яко нѣкогда той Аглаидъ,
сотворивъ немало обидъ
невѣстѣ Хр-стовой Iустинiи,
въ скверномъ бысть устремленiи
Киприану волхву поклонися,
чрезъ онь дiаволу полонися,
похотно къ ней вожделѣя,
мечты грѣховны лелѣя,
къ любодѣянiю склоняша,
волхствомъ ся оскверняша,
тако и раба (имярекъ) молодица,
яко во сѣти уловлена птица,
духомъ злобы искусилася,
ко иному Аглаиду прилѣпилася,
да не по своея волѣ,
да не по своея долѣ,
а бѣсовскимъ наважденiемъ,
приворотнымъ ухищренiемъ,
ко рабу (имярекъ) прицѣпилася,
да рабомъ (имярекъ) обольстилася.
Умъ да разумъ ея помутился,
благiй путь ея затворился.
Нѣсть теперь ей счастiя,
одни токмо пристрастiя.
Нѣсть нынѣ ей благости,
лишена житейской радости.
Духъ ея тяжко томится,
плоть ея блудомъ сквернится,
умъ отъ помысловъ изнемогаетъ,
исхода изъ темницъ не обретаетъ.
Услыши мя Iисусе Хр-сте,
искупивый ны на крестѣ,
тое колдовство совлещи
силою Твоея помощи.
Чрезъ воскъ, Тобою зданный,
ко благу намъ приданный,
да снидетъ съ рабы (имярекъ) вскорѣ,
да станетъ воскъ на запорѣ
всякому поползновенiю,
бѣсовскому искушенiю,
сверну воскъ да впитаетъ,
приворотъ да снимаетъ.
Всяко зловредно волхство,
всяко черно колдовство,
иже на рабу (имярекъ) насылали,
виновны чтобъ да забрали
себѣ въ тѣлеса наказанiе,
за грѣхъ приворота взысканiе.
Воскъ во землѣ схоронится,
волхство колдуну возвратится.
Будетъ ему въ наущенiе,
его безбожно творенiе.
Во имя Хр-ста Искупителя,
отъ сквернъ волшебства Избавителя,
аминь, аминь, аминь.
Заговор (для детей) от страхов, бессонницы, болезней
Аще что страхи нагоняетъ,
младенца покою лишаетъ,
тревогою тревожитъ,
сподволь его гложетъ,
спати возпрещаетъ,
тяжекъ сонъ навлекаетъ,
страхи да страсти,
всяки злы напасти,
яже къ нему напустилися,
яже на онь причѣпилися,
отъ того чадо мое отливаю,
воскомъ чистымъ вспомогаю.
Въ воскъ со чада хворь мещу,
хворь со чада отвращу,
скверну невзгодницу,
нощну да безсонницу,
иже на чадо мое нападаетъ,
иже его отъ сна отвращаетъ,
иже страхами душу изводитъ,
иже хворь да бѣды родитъ.
Тую да безсонницу,
тую да невзгодницу
именемъ Христовымъ
нечести суровымъ,
съ вышнимъ благословенiемъ,
съ Божiимъ укрѣпленiемъ,
со живою вѣрою,
цѣльбоносною мѣрою,
воскомъ отъ свѣщи,
съ Богомъ въ помощи,
вси силы худыя,
немощны, лихiя,
воскомъ отолiются,
въ воскѣ обрѣтутся,
въ воскѣ заключатся,
на вѣкъ схоронятся.
Нѣсть имъ отъ воска исходу,
нѣсть въ водѣ имъ броду,
никако не извлекутся,
свободою не облекутся,
на (имярекъ), чадѣ моемъ,
крещенномъ рабѣ Божiемъ,
болѣ не обрящутся,
николиже срящутся.
Отъ нынѣ же и присно
буди чадо, чисто,
буди чадо, здраво,
тако реку право.
Слово сiе сильно,
Духомъ Святымъ обильно,
Имже во вѣкъ утверждаю,
воскомъ запечатлеваю.
Аминь изрекаю,
аминь полагаю,
яко печать вѣрную,
незыблему, твердую.
Аминь. Аминь. Аминь.
Заговор на отливку с точным указанием недуга
Порча такая-то (приворот, остуда, страх такой-то, установка и т.п), я тебя вызываю, я тебя выкликаю на воск, на воду, на огонь! Выйди, порча такая-то, на воск, на воду, на огонь! На воск сойди, да в воду перейди! Да будет так!
Заговор на снятие лярвы, похоти
Призвав Силы, с которыми работаете, отливаете себя или страждущего от блудной напасти, читая заговор:
То не воскъ кипитъ,
то бо страсть горитъ,
похотьство разпаляется,
воску сподобляется,
иже ко мнѣ привѣталося,
имже лоно смущалося.
Азъ же воскъ охлажду,
отъ похоти ся (иль раба имярекъ) свобожду
чистою водицею,
доброю сестрицею.
Омый, сестрице, сполощи,
похотьство истощи,
иже отъ бѣса блудящаго,
иже отъ бѣса свербящаго,
похотьствомъ палящаго,
разумъ отводящаго,
скотомъ сподобляющаго,
образъ божiй оскверняющаго.
Яко воскъ во тебѣ стынетъ,
тако похотьство мое (иль раба имярекъ) да сгинетъ.
Слово въ воскѣ, воскъ въ водѣ,
похотьство отъ мене спаде.
Аминь.
Заговор для отливки воском крадника
Словом крепким, зароком древним, родовой силой.
Лейся воск, теки, растекайся, пагубное дело хватайся.
Есть гора высокая, на горе стоит истукан медный,
Под той горой огонь горит, пылает, порчи сжигает.
Не пристают к истукану лихие слова и дела, все
жгет прожигает полымя огня.
Воск тает, воск льется, порча злая изведется.
Аминь.
Автор всех заговоров Давид Вронский
(из инета)