-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Kase-Kase

 -Подписка по e-mail

 

 -Сообщества

Читатель сообществ (Всего в списке: 3) WiseAdvice О_Самом_Интересном Путешествуя_Украиной

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 03.05.2013
Записей: 1120
Комментариев: 20
Написано: 1214


Без заголовка

Воскресенье, 22 Мая 2016 г. 20:09 + в цитатник
Цитата сообщения Людмилка56 Я вигадала Вас.....

 


Я вигадала вас, я вигадала вас,
І ту дзвінку весну, і ту любов з блакиті.
Для свята у душі, у приосінній час,
Щоб легше мені йти, щоб легше мені жити...


Я вигадала вас, колись ще в юні дні,
Такого, як ви є,--єдиного у світі...
Ілюзії цвіли, мов квіти навесні,
І добре так мені було в тім первоцвіті...


Я вигадала вас, то хоч приходьте в сни,
Чи є ви десь такий, чи, може, і немає...
Та не поруште мрій, не вбийте хоч весни,
Вона ж завжди цвіте в мені щемким розмаєм.

Я вигадала вас, боюся і люблю,
Й життя моє усе в жагучому чеканні...
І цим палким чуттям каміння розтоплю...
Ви прийдете-таки, мій перший --і останній...


....Євгенія Лещук....
 
Цветущие ветки деревьев
 
Людмилка56
 
 
 

D1opY.gif

Рубрики:  интересное

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку