-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Ka_link_a

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.05.2006
Записей: 120
Комментариев: 706
Написано: 926


Без заголовка

Четверг, 05 Июля 2007 г. 12:18 + в цитатник
Фільму «Гуд бай, Ленін» я ще не бачила. Але зважаючи на те, що коли це кіно показували десь о третій ночі, Бульбашка його дочекалась, продивилась і залишилась приємно враженою – можна зробити висновок, що його варто бачити. Саме так я і думала, простягаючи продавщиці преси десятку за якийсь кіножурнал, бонусом до якого був омріяний фільм.
Згадала я про нього вже ввечері в маршрутці. Дістала з сумки і стала прискіпливо розглядати на предмет якогось розводняка. Диск зацікавив дивного мужчину. Дивний він тим, що і в сорок років знайшов для себе можливість вдягатись як хоче він, а не суспільство, а цікавий тим, що продає книжки на ринку. Він детально мене розпитав, що там за фільм, чи бачила я його, чи знаю, що там грає Чулпан Хаматова, на останок побажав удачі, радив обов’язково подивитись кіно. Він пішов і лишив по собі відчуття моє причетності до якоїсь обраної інтелектуальної групи міста. Деякі фільми починають подобатись ще до перегляду, сподіваюсь приємні відчуття залишаться зі мною і після.

Violator   обратиться по имени Пятница, 06 Июля 2007 г. 22:14 (ссылка)
Мені він теж сподобався. Хоча говорити теж мабуть зарано. Ти ж ще його не дивилась.
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку