-Подписка по e-mail

 

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Ka_link_a

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 26.05.2006
Записей: 120
Комментариев: 706
Написано: 926


Як тебе не любити

Среда, 04 Июля 2007 г. 12:42 + в цитатник
 (242x317, 26Kb)
Як і будь-яку провінційну дівчину ідея жити в столиці мене страшенно приваблює. Блукаючи вулицями цього міста, я намагаюсь уявити собі, як воно жити в Києві. І це життя видається мені безкінечним святом. І тоді я починаю серйозно думати над тим, щоб сюди переїхати і мати можливість плескатись в фонтанах на Майдані, блукати Андріївським узвозом, підніматися безкінечними ескалаторами в метро. Але, мешкаючи у Києві мені доведеться працювати більше ніж вдома, а на свята їздити у Запоріжжя, щоб побачитися з рідними, а отже не так і багато часу залишиться на власне споглядання Києва та користування переваг, що їх надає своїм мешканцям столиця. Принаймні, так я себе заспокоюю.

Vitador   обратиться по имени Пятница, 06 Июля 2007 г. 20:29 (ссылка)
Все то воно так, класно в Києві жити. Але є одна велика проблема - житло дуже дороге. І тут уже ніяк не викрутитися. Щоб знімати нормальну квартиру (1-кімнатну) треба як мінімум заробляти 500-600$. А зразу таку роботу знайти досить важко, якщо звичайно знайомих нема.
Ответить С цитатой В цитатник
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку