-

...
: 48 (4)
!
: 14 (3)
: 25 (2)
!
: 49 (6)
...
: 76 (9)

 - e-mail

 

 -

   GluCherry

 -

 LiveInternet.ru:
: 14.04.2004
:
:
: 10798

:


, 14 2005 . 01:57 +

o . .


  - . ...


... ... ? , , !


Mani nemulsina svešu acu kaisle.
Mani nemaldina svešu vārdu saldums,
Jo es zinu – esmu tikai tava,
Miesā. Dvēselē. Uz klavierēm. Vai galda.
Man vienalga, ko par mani domā,
Tikai tavas domas man no svara.
Mīlestība nenāk jau no miesas, manu draudziņ!
Viņa nāk no gara!

.
.
-
. . .
, - , -
.
, !
!




* * *


.......Kā komēta.
Tik negaidīti nāk tavs skūpsts,
..........Un mirklis apstājas un brīnās –
No kurienes gan tāda kvēle?
..........Ir brīnums noticis.
Kaut tā ir tikai spēle…

......... .

.............. -
?
........... !
... , ... ... 


* * *



Raganas

Ir raganas visādas –
Vecas un jaunas.
Tām acis ir zilā un pelēkā krāsā,
Ne tikai melnā, kā pasakās stāsta.
Neviena ragana nevar bez lāsta!
Ir raganas vecas un raganas jaunas,
Ir raganas, kurām vispār nav kauna.
Ir raganas, kuras lieto franču smaržas ar baudu,
Ir raganas, kuras var nopirkt par naudu.
Jā, raganu daudz mums apkārt visādu.
Varbūt jūs arī pazīstat kādu?




-
, ...
, -
, ...
, ... 
, , !
!
, ...
, , ?


* * *


Ar mēles galiņu es skaros tavam mēles galam...
Pagalam cietā morāle! Pagalam!

...
! !


* * *


Tu skūpsti mani lēnām,
Tu – līdz pat kāju pēdām,
Lai Laiks mums viļņo pāri
Ar asins šalku vēdām!

Tu glāsti mani lēnām...
Ļauj baudas mirkļiem ilgt...
Ļauj tavu kreklu viegli
Pār taviem pleciem vilkt...

Un, kad šī nakts būs galā,
Pats brīnīsies no rīta,
Kā dvēsele nu staro
No skumjām – atpestīta!




- .

.

...
...
, ,
...

-
, -


* * *


Solījums

Es apsolu – kaut kad maijā
Manas rokas tevi paijās.
Tur es magoņu sēklas sēšu,
Tur – es tev piederēšu...




, -
.
,
...

:  

1

: [1] []
mamanjama   , 14 2005 . 02:03 ()

...
, :


- !
!
!
!


, ... , ....


- ! --- !!!


PS
"cepuri nost, čību galvā" )))) :) ;) .
... , , , !
, - !


PPS
- , ... )))


. !


:)

   
GluCherry   , 14 2005 . 02:18 ()
mamanjama, !

. - , - , - "". , . ... http://gaida.eclub.lv. , , , , . .
, "".
.
   
Anry-Anrietta   , 14 2005 . 14:51 ()
Glucherry, . , , . . , . . ! , .

! ! .
   
GluCherry   , 14 2005 . 17:49 ()
Anry-Anrietta, . , . , . . - , , ... ... , - - - . - - , .
"" - , . - , . ... - , , . . ...
   
GluCherry   , 03 2006 . 03:33 ()
, , - !!!
...
   
_   , 27 2009 . 11:47 ()
. . .
   
GluCherry   , 28 2009 . 01:04 ()
2, . +)
   
: [1] []
 

:
: 

: ( )

:

  URL