-Я - фотограф

 -Стена

Gala-Cat Gala-Cat написал 20.07.2009 01:42:52:
связь нормальная))
Laego Laego написал 20.07.2009 01:31:07:
Рас-рас. Проверка связи.

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 21.11.2007
Записей: 2084
Комментариев: 18798
Написано: 46831


вірш

Вторник, 26 Августа 2008 г. 00:45 + в цитатник
Цитата сообщения verbava про місто

сьогоднішнє. не знаю, чому, але треба було його написати. сподіваюся, йому просто захотілося бути написаним, а не шось важливіше.

колись це місто мене дістане,
що я не зможу у ньому більше -
і буде сірий вокзальний ранок
і кілька сірих вокзальних віршів.

якби курила, ще сірий попіл
вписала б, певно, до атрибутів.
а місто раптом насниться потім -
таке нелюбе, таке забуте,

що навіть імені не лишилось.
і буде стільки мурах по шкірі,
і так болітиме всеньке тіло...
скажу - ніхто, проте, не повірить

у ностальгію, у снів реальність,
в буття такого дивного міста.
тоді мені зрозуміло стане,
що повертатися надто пізно.

і байдуже, чи моя провина,
чи жарт якогось дурного бога -
колись це місто мене покине,
а я ж ніяк не зможу без нього.

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку