-Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 18.01.2011
Записей: 48
Комментариев: 6
Написано: 57


я відєл самий бистрий в мірє вєласіпєд

Воскресенье, 19 Июня 2011 г. 20:15 + в цитатник
В колонках играет - не іграєт
Настроение сейчас - моросить

з мене волосся вилазить жменями, коли чешу, коли говорю, коли просто зємлю стою. ето осєнь навєрноє, а я дуб-дєрєво

і не хочеться тусіть, і рокєнрола не хочеться, і близькості (тільки коли сємки в руку насипаються, тоді тепло від пальців і затишно)

і коли ми йдемо вулицею, а він говорить мені про довіру, я кутаюсь в комір і, здається, зменшуюся на зріст. і хочеться вголос видати хоча б одне питання з десятка, а нє, мені па статусу нє паложена. я не можу сумніватися у його (побутовій?) довірі. то ж палєво і єресь, яка може з радісної кучімалої закинути мене десь далеко від сцени, слухати канцерт із кустов з пляшкою, яка не йде без того, що пішов.

таваріщь на ізвєсную букву обіцяє мені заєбісь яке прекрасне літо. но нікаму нєльзя вєріть.

 

а оці таваріщі продовжують мене радувати, незважаючи на весь недовидертий пірсинг:

 


курачькі (700x525, 175Kb)
Метки:  

 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку