-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в EUTOTULPOT

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.11.2012
Записей: 3837
Комментариев: 227
Написано: 4359


Rugaciune pentu prosperitate

Воскресенье, 05 Ноября 2023 г. 11:35 + в цитатник

...

„Știu că a prospera înseamnă a crește spiritual. Dumnezeu este acum prezent în mintea mea, în trupul meu și în toate afacerile mele. Ideile divine apar în mine în mod constant, aducându-mi sănătate și bogăție. Sunt emoționat/ă când simt că Dumnezeu însuflețește fiecare atom al ființei mele. Știu că El mă încurajează, mă susține și mă întărește acum. Corpul meu este o formă perfectă, plină de energie și putere.

 

Afacerea mea este o activitate Divină și se desfășoară cu succes și eficient. Simt o integritate interioară funcționând în corpul meu, în minte și în treburile mele. Îi ofer recunoștința mea lui Dumnezeu și mă bucur de o viață din belșug.” Joseph Murphy 
Citiți dimineața și seara15 minute, cel puțin o lună.

„Știu că lui Dumnezeu îi pasă de prosperitatea mea. Acum duc o viață din belșug. Am tot ce contribuie la prosperitate, progres și pace. În fiecare zi cultiv roadele spiritului Domnului în mine. Sunt calm/ă, echilibrat/ă sincer/ăși pașnic/ă. Sunt una cu Izvorul vieții. Toate nevoile mele sunt imediat satisfăcute. Acum îndrept toate „vasele goale” către Dumnezeu. Tot ceea ce Îi aparține este al meu”. Joseph Murphy

Картинки на изобилие и процветание.

 

Рубрики:  FARMACIE PENTRU SUFLET/FARMACIE PENTRU SUFLET
EU TOTUL POT/EU TOTUL POT
Метки: