-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в EUTOTULPOT

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.11.2012
Записей: 3801
Комментариев: 227
Написано: 4314


SCHIMBAM VIATA IN BINE!

Среда, 26 Июля 2023 г. 07:40 + в цитатник

 

PRACTICAM VIATA POZITIVA...

1. Azi am sa fiu fericit/ă.
Fericirea este în noi; nu este rezultatul unor circumstanțe externe. Prin urmare, omul  este atât de fericit pe cât este hotărât să fie fericit.
 
2. Chiar astăzi, voi incerca sa ma adaptez la viața care ma inconjoara
si nu voi incerca sa adaptez totul la dorințele mele. Îmi voi accepta familia, slujba mea, circumstanțele vieții mele așa cum sunt ele și voi încerca să le respect pe deplin.
 
3. Astăzi voi avea grijă de corpul meu.
Voi face exerciții fizice, voi avea grijă de corpul meu, voi evita influențele și gândurile dăunătoare. Corpul meu va îndeplini de bunăvoie toate cerințele și atitudinile mele.

Серия сообщений "PENTRU PARINTI":
Часть 1 - ...
Часть 2 - Bradulet gustos
...
Часть 25 - O foarte simpla si interesanta tehnica pentru rezolvarea problemelor
Часть 26 - Сheia catre Fericire e in mainile FEMEII
Часть 27 - SCHIMBAM VIATA IN BINE!
Часть 28 - Enigmele Karmei-5
Часть 29 - O femeie este constiinta barbatului ei
...
Часть 32 - Inseminare artificiala. Lazarev
Часть 33 - INTELEPCIUNEA CALUGARULUI SIMEON
Часть 34 - Despre vindecare...

Рубрики:  PENTRU PARINTI/POZITIV
FARMACIE PENTRU SUFLET/FARMACIE PENTRU SUFLET
EU TOTUL POT/EU TOTUL POT
Метки: