-Рубрики

 -Поиск по дневнику

Поиск сообщений в EUTOTULPOT

 -Подписка по e-mail

 

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 10.11.2012
Записей: 3801
Комментариев: 227
Написано: 4314


O scrisoare catre Ingeri!

Суббота, 29 Февраля 2020 г. 07:29 + в цитатник

 O scrisoare catre Ingeri! 

 

 

Va veni intr-o zi la tine iubirea, din  abundenta, si nu vei fi capabil s-o imbratisezi...

( Osho )

 

O scrisoare pentru Ingeri


"Buna ziua, ingerul meu drag!

Iti multumesc din suflet pentru ajutorul constant pe care mi-l acorzi. Eu (numele) sunt un om foarte bun. Aspir la dragoste si armonie in viata mea.

Te rog, Ingerul meu luminos, trimite-mi persoana iubita. Eu cred ca vei gasi cel mai bun moment pentru ca

el/ea sa apara in viata mea. Iti mulțumesc pentru ajutor. "

(Copiati aceasta scrisoare 21 ori)

Cel mai efficient este sa scrieti cate o scrisoare timp de 21 de zile.

Apoi, legati scrisoarea cu o panglica rosie de un balon rosu si lansati-o in UNIVERS...

http://www.liveinternet.ru/journalshowcomments.php...115737&go=prev&categ=0

Серия сообщений "IUBIRE":
Часть 1 - Сata armonie...
Часть 2 - Pace tuturor fiintelor vii!
...
Часть 26 - Totul se rezolva prin IUBIRE
Часть 27 - Pentru pace - iubeste-ti familia...
Часть 28 - O scrisoare catre Ingeri!
Часть 29 - FLORI SI PRIMAVARA IN SUFLET
Часть 30 - IUBIREA...
...
Часть 37 - Iubiti si fiti iubite!
Часть 38 - Iubiti si fiti iubiti/iubite!
Часть 39 - Pentru ASTAZI

Рубрики:  PENTRU PARINTI/POZITIV
FARMACIE PENTRU SUFLET
MAGIE
EU TOTUL POT
Метки: