-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


про те,про що не писала

Четверг, 08 Мая 2008 г. 18:14 + в цитатник
В колонках играет - Elvis Presley
просто добридень=)

багато трапилось усього.надзвичайно багато.такої насиченої емоціями весни ще не було.і мені це подобається=)хоч часом від почуттів,емоцій,думок боляче,часом приємно,часом опримізм ніби випромінюється крізь мою шкіру,а часом я розумію всю свою нікчемнісь.щодня по-різному.щохвилини по-різному.з мого життя не зникли люди,які мене відверто дратують,інша справа,що бачу я їх не так часто зараз.на противагу їм у моєму житті з"явилось багато цікавих людей,Особистостей з великої літери.і я щаслива=)ввічливі хлопці з фотоапаратами,щирі дівчата,яких я зовсім мало знаю,але вже так поважаю,ціную,і які викликають у мене найкращі почуття.а ті,хто був раніше,стали для мне ще важливішими,ще потрібнішими...отакі чудові справи=)я розумію,що дійсно ЛЮБЛЮ людей попри все.це "все"-дуже мале і дріб"язкове,не варте того,щоб у ньому розчаровуватись.
найважливіші іспити позаду.у будь-якому разі - позаду, і вже зараз саме час відпочити від усього цього шаленого "марафону" - як назвали моє життя у цьому році мої рідні.
відпочинок обіцяє бути дуже цікавим!=)
п.с.я скучила!
 (399x600, 43Kb)

kariotka   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 18:32 (ссылка)
і я скучаю...
я взагалі дивуюсь,як ти все встигаєш,де в тебе беруться сили...ти-молодець,Катрусю!))
дійсно,весна в цьому році насичена,як ніколи!і головне,що у всіх!це добре...скоріше б було тепленько,щоб можна було гуляти й гуляти надворі..!але щось тепло забарилося...(
будемо використовувати вільні від іспитів моменти і гуляти!))
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 21:36 (ссылка)
ще б пак... шо сказати... люди. Вони, дідько, такі... шо іноді їх так складно любити, але ти права, просто по-іншому ніяк)
Чудові люди навколо - заради того, як намене, й варто жити....
І шо ж... скучили...ще б пак...скучили...
Ти молодець, ще й та, в мене нема слів. Чекаймо.
А зараз - час гуляти. Все. Це вже справді все.
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Четверг, 08 Мая 2008 г. 21:41 (ссылка)
Суцільний відрив=)))у ньому й ви маєте взяти участь!
Ответить С цитатой В цитатник
Benderka   обратиться по имени Пятница, 16 Мая 2008 г. 21:11 (ссылка)
мм)))весна)так)хоча й складна але ж чудова) теж люблю людей) напиши своъ враженя ..ностальгія..нэ?)
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку