-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


пробне тестування і інші сюрпризи

Вторник, 11 Марта 2008 г. 22:42 + в цитатник
Настроение сейчас - i'm so tired

втомилось я.сумбурний день,чи дещо абсурдний,як ми його обізвали.це пробне тестування,від якого я відчуваю себе не те що вижатим лимоном(так-так,дехто з тих,хто це читає був свідком того,як я скуповувала ці жовтенькі фрукти,без яких чай не люблю),а й того гірше.в принципі,64 питання-це забагато,для хворих голів сьогочасної молоді.
потім класно гуляли темними провулками нелюбої мені Шулявки.а компанія була любою.дякую вам за гарний вечір.стільки слів,розмірковувань,історій і гумору.дякую.ви найкращі і я вас дуже ціную)))
тролейбуси-це добре,а люди в них таки дивні якісь були.

от скажіть:ви відчуваєте,запам"ятовуєте моменти?у конкретну мить відчуваєте,що вона у вас викликає,які почуття, чи вже після неї думаєте,як воно вам?
*я знаю,це вийшло заплутано,проте мені дуже цікаво*

як же я хочу десь дістати собі Coldplay...
сьогодні мої кеди вийшли в світ.сезон відкрито.

Thia   обратиться по имени Вторник, 11 Марта 2008 г. 22:59 (ссылка)
поздоровляю, люба Катю=)
з кедами))
і нас усіх, бідненьких 11-класників - із закінченням страшного дня пробного тестування.
а післязавтра - Історія України
насолоджуємося хе-хе)
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Вторник, 11 Марта 2008 г. 23:04 (ссылка)
Історія-то просто капець...остаточний...
дякую за поздоровлення)
шо там в школі без мене було?як мадам Янко?
Ответить С цитатой В цитатник
Thia   обратиться по имени Вторник, 11 Марта 2008 г. 23:32 (ссылка)
я не була там. завтра теж не пду..бо історія...
Ответить С цитатой В цитатник
Benderka   обратиться по имени Вторник, 11 Марта 2008 г. 23:34 (ссылка)
ох, як же я міцно і яскраво запам*ятовую певні моменти, особливо ті, що вибухають всередині і зашкалюють, виливаються сльозами...сльозами радості...радості, і бажаю щоб тільки від радості лились сльози, твої і мої. Життя чудове) а кеди..мм) вітаю)
Ответить С цитатой В цитатник
Метыд   обратиться по имени Среда, 12 Марта 2008 г. 15:10 (ссылка)
cоldplay це добре)
і кєди вже теж можна таскаць...)вєсна мать іво)
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Среда, 12 Марта 2008 г. 21:39 (ссылка)
Benderka, от-от.і я помічаю)
Метыд, таскаю вот)
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Среда, 12 Марта 2008 г. 21:58 (ссылка)
вуууггууу, вечір чудовий. дійсно. теж люблю усіх.
кеди найкращі. нема слів, тіки мій преклон перед конверсами.


щодо моментів... іноді запам"ятовуються такі, що й дивуєшся, чи вони взагалі можуть запам"ятатись)Такі ніякі і абсолютно неважливі, але закарбовуються та, шо капець. Саме окремі моменти, іноді не пам"ятаєш де і коли, але сама ситуація постає чіткою до найменших деталей (кольору резинки для волосся, погоди за вікном тощо).
Ще буває, запапм"ятовуються слова і жести, ті, що якось вплинули на мене. Часто запам"ятовую звертання. Але більш за все погляди))
Ось так) *давно не коментувала, аж скучила*
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Среда, 12 Марта 2008 г. 22:09 (ссылка)
ой,зі всім згодна!точно!а "картинки" з дитинства,коли тобі 4 роки,а пам"ятаються...до дрібних деталей...капець...люблю життя!
уря,ти знову тут!
Ответить С цитатой В цитатник
kariotka   обратиться по имени Четверг, 13 Марта 2008 г. 14:50 (ссылка)
дурне пробне тестування...ох я нахвилююсь...завтра буде фізика,її я навіть не відкривала..(( а ще завтра у нас дві пари алгебри Чорного!!!жахіття!не хочу...буде інтеграл нас катувати...((
Ответить С цитатой В цитатник
kariotka   обратиться по имени Четверг, 13 Марта 2008 г. 14:51 (ссылка)
так,гарно було...приємна,весела компанія))
Ответить С цитатой В цитатник
kariotka   обратиться по имени Четверг, 13 Марта 2008 г. 14:51 (ссылка)
до речі крутий дизайн!
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Четверг, 13 Марта 2008 г. 19:45 (ссылка)
kariotka, завтра у вас страшно буде...співчуваю(
а за дизайн-дякую...
Ответить С цитатой В цитатник
kariotka   обратиться по имени Пятница, 14 Марта 2008 г. 22:09 (ссылка)
ось одписала фізику...половину зробила,але ж вважайте без підготовки...
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Пятница, 14 Марта 2008 г. 23:02 (ссылка)
ну так це нормально!навіть добре!вітаю!
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку