-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


*самі придумайте назву*

Четверг, 06 Марта 2008 г. 16:09 + в цитатник
В колонках играет - rolling stones
ви спочатку пишете заголовок чи пост?
я завжди намагаюсь типу спочатку свою писанину тут назвати,але цього разу якось не хочеться///
зараз у мене все так якось класно.якийсь наплив сил,невідомо звідки, правда...та це нічого!купа енергії і позитивний настрій!все таки як багато залежить не скільки від "зовнішніх" подій,скільки від світосприйняття в якийсь момент!наче і не сталося чогось такого мего хорошого,а просто все дуже добре!
сміятись на парах в ліцеї,ледь не валяючись під партою,-класно,гратись з малими сестрами вдома-класно,сидіти на курсах історії і строчити за пару 15 сторінок-класно...Ще музику півночі у величезних навушниках класно слухати.
Посміхатись місту і перехожим,балакати ні про що і про велике з друзями...
я страшенно люблю наш світ!
незважаючи на маршрутки,які мене висаджують за 500 м від того місця,де я ввічливо попросила.
у мене на столі кілька потенційно цікавих сучасних українських книжок,які я не можу дозволити собі прочитати.та це нічо.почекають вони,рідненькі...
хочеться фотографувати і весну,що переможно крокує Києвом,і обшарпані стіни КПІ.
хочеться писати багато сюди та і просто писати багато:)
зокрема дописати всі кільканадцять мною початих оповідань.

ще дуже хочеться,що б ви частіше посміхалися!то як з цим,все нормально?

я не курю.мені байдуже до жувальних гумок.усіх.крім олдових wrigley's spearmint/

Sandy1   обратиться по имени Пятница, 07 Марта 2008 г. 00:09 (ссылка)
А в мене завжди такий чудовий настрій , тому що я весь час собі нагадую і переконую себе в тому , що нічого такого страшного що може зробити мій настрій поганим в моєму підлітковому житі трапитися не може!!! хіба що "ніготь зломається") але це можна пережити!!!!!
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Пятница, 07 Марта 2008 г. 01:19 (ссылка)
підхід правильний,ксюша!я його підтримую...:)
Ответить С цитатой В цитатник
Петр_Юяхко   обратиться по имени Пятница, 07 Марта 2008 г. 06:21 (ссылка)
привет! я нашел сайт, где можно отправить смс от чужого имени! 100% работает, только что проверил - www.
Ответить С цитатой В цитатник
kariotka   обратиться по имени Пятница, 07 Марта 2008 г. 21:31 (ссылка)
ой,настрій і справді гарний..!таке враження ніби все залежить від тепла,яке ніяк не приходить...ніби воно прийде і все буде просто чудово!та щось ніяк не йде...он в Іспанії навіть сніг випав...жах!куди ми котимось з усіма металевими ворогами,чому віддаляємось від природи....?!
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Пятница, 07 Марта 2008 г. 22:02 (ссылка)
це риторичне питання.Бендерка у своєму жж писала,що ми котимось вниз.
ніколи не забуду,як коли я була в Греції,там вперше за 10 років, випав сніг!тільки про нього греки й говорили,так хвилювались...Ходили у легкому взутті,але кинулись міняти шини)))
а взагалі-мандаринки на деревах,притрушені снігом,це вельми гарно...
Ответить С цитатой В цитатник
SchutzengeLA   обратиться по имени Суббота, 08 Марта 2008 г. 00:34 (ссылка)
Ти молодець!І я тебе цілком розумію.Я також обожнюю цей світ і все що в ньому є!!!На таких як ми він і тримаєтся)
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Суббота, 08 Марта 2008 г. 01:00 (ссылка)
так у якомусь фільмі казали)))
розуміння-це завжди дуже приємно!
Ответить С цитатой В цитатник
Benderka   обратиться по имени Суббота, 08 Марта 2008 г. 17:23 (ссылка)
ей..а про обшарпані стіни КПІ і про весну забули?))то ж чудово)
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Воскресенье, 09 Марта 2008 г. 14:40 (ссылка)
вот за такие посты, за такие мысли я тебя и люблю (иззвени, что на русском, тут не работает украинтская клавиатура, чувствую себя убытком).
я в восторге. потрясные слова. да да да и еще раз да.
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Понедельник, 10 Марта 2008 г. 21:09 (ссылка)
спс)лав
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку