-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


деньок

Среда, 27 Февраля 2008 г. 23:22 + в цитатник
Настроение сейчас - кууул прямо

я знову тут.
дивно,та останнім часом мені дуже хочеться писати сюди...і побільше.
проте,як завше,не виходить.ггг..."закон подлости",знаєте про такий?
в мене все наче ок.знаєте,як воно зазвичай...чомусь згадалась фраза мажорної дівчинки з моїх курсів,яка постійно сміється і розважається як може типу:"Не спрашивайте как у меня дела.У меня всегда все хорошо!"...У мене,звичайно,не так,але...
У школі була на одній півпарі.ги-ги...зате зробила візит окулісту)
Курси як завжди майже...хоч і був неприємний момент...не хо згадувать його!
Крис кумедію влаштував,як і зазвичай.Щось у мене все "зазавичай" в цьому пості!)))
Рада була багатьох сьогодні бачити)))дякую вам за це)))
і...моя маленька мрія здійснилась!
У мене мего-олдскульні конверси!
)))
а у голові пісня старої групи Kansas - "Dust in the wind"...

...dust in the wind...all we are is dust in the wind...
і гучний,роковий,сильний акомпанемент скрипок...

(Dust - англ."пыль")

 (320x240, 22Kb)

Kamow   обратиться по имени Среда, 27 Февраля 2008 г. 23:33 (ссылка)
А чого це конверси олдскулівські? Щось я, як зазвичай(:):) не врубаюся:):
То добре що мрії здійснюються! Як у тій пісні...
"Мечты сбываются! И не сбываются!
Любовь приходит к нам, порой не там...".
Останні слова були трохи не в тему, але слів з пісні не викинеш:):
Радуюсь за тебе що у тебе все добре:D:D:D І самому якось радісно стало:D
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Четверг, 28 Февраля 2008 г. 19:02 (ссылка)
АААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!
АААААААААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!
ААААААААААААА!!!!!!!!!!
ОМГ!!!!
Я закохана у взуття.
Більше навіть не можу нічого коментувати.
Конверси.
Клєтка.
Нема слів. Я в захваті.
АААААААА!!!!!!!!!!!!!!!
У Каті конверси....єєє.....
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Пятница, 29 Февраля 2008 г. 17:21 (ссылка)
Kamow, пісню знаю...з веселої радянської комедії "Берегите женщин")))
цирковой_уродец, ги...отак от все круто)))
Ответить С цитатой В цитатник
Benderka   обратиться по имени Пятница, 29 Февраля 2008 г. 19:49 (ссылка)
гии))нарешті я їх побачила))))сууупер) фл в кедах)) весна прийшла)) капець)))))))жирно))) радію))кляссс)))
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Пятница, 29 Февраля 2008 г. 23:06 (ссылка)
уря!!!
ще одна рідна душа відгукнулась!
у якої ще й моя особиста-таємнича річ зараз на руках- мій мего пенал)))
а я тут страждаю,блукаю квартирою у пошуках ручки з олівцем...
Ответить С цитатой В цитатник
Thia   обратиться по имени Среда, 05 Марта 2008 г. 23:40 (ссылка)
скорыше вже приходь до лыцею у кедах.
фото - то, звысно, добре..
та я хочу ъх помацати
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку