-Поиск по дневнику

Поиск сообщений в Div4a

 -Подписка по e-mail

 

 -Интересы

peace queen rolling stones the beatles-улюблена група ароматне мило біографії блукати лісом бумбокс вигадування образів вихідні відкривати у людях нове вінілові платівки вітер у гілках дерев вічні питання вогонь вражаючі історії вся література газети дивитись в очЈ довгі розмови по телефону

 -Сообщества

Участник сообществ (Всего в списке: 1) Библиофил
Читатель сообществ (Всего в списке: 1) your_heaven

 -Статистика

Статистика LiveInternet.ru: показано количество хитов и посетителей
Создан: 24.04.2007
Записей:
Комментариев:
Написано: 1355


weekend

Воскресенье, 24 Февраля 2008 г. 22:37 + в цитатник
Настроение сейчас - сууупер

класні вихідні.дійсно.давно вже такого не було!
вчора як завжди:школа+курси,а потім...просто чудове,надзвичайне кіно!фестивальне:"лінія іспанського кіно" в "Україні"...ооо...просто словами не передати ті відчуття,які воно викликає.називається "Збентежена Анна".З того ряду фільмів,у яких сюжет так закручений,що ти не до кінця розумієш,що діється,але просто у захваті спостерігаєш за розвитком подій...коли тобі стає так страшно,що ти затуляєш очі руками і хочеш кричати,коли гра акторів чудова...коли ти вже здогадуєшся про розв"язку,а вона...перевершує всі очікування!коротше,я дійсно в захваті!одразу відчуваєш прірву між таким фільмом і всіляким ширпотребом(американським,як правило).
Я все ж обожнюю дивитись фільми в кіно!А Варя думає інакше...ггг...
треба частіше знаходити на це час і компанію:)Хоча б на отакий вечірній сеанс,як вчора.
Ще мені подружка принесла книжечок...Як же я їй вдячна!!!Одну з них - Жадана "Anarchy in Ukraine" я читала ще минулої весни,а от Кузьми "Я,"Побєда" і Берлін" прагну прочитати вже давно...Тепер вона в мене в руках,і це кльово!Прочитала тіко мало ще,але цікаво...Перші сторінки про те,як він купляє собі розбиту "побєду" і страшенно цим вдоволений...
і я теж люблю старі авто...так-так...дуже)))
а сьогодні був кльовий-кльовий день народження моєї подруги.давненько настільки мило не проводили час...були мої найліпші друзяки,і не було негативу зовсім.тіко позитив.сподобалось.а ще ми наробили купу цікавих фото,які скоро в мене будуть(сподіваюсь!!!) і які я неодмінно викладу на Тусє чи Вконтакті)))чекайте)))

хочу нової музики...хочу нових фото...хочу собі "конверси"(може,ця мрія таки здійсниться?)

люблю усіх!

peace&love

 (450x300, 26Kb)

Shinaya   обратиться по имени Воскресенье, 24 Февраля 2008 г. 23:11 (ссылка)
Уря...я теж читала цю книжечку від Кузьми - так собі.... Жадан краще)))
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Воскресенье, 24 Февраля 2008 г. 23:17 (ссылка)
Тобі відніше)))як дочитаю-скажу свою думку!
твій авік з написом "Peace" імпонує останньому реченню в моєму пості)
Ответить С цитатой В цитатник
Метыд   обратиться по имени Воскресенье, 24 Февраля 2008 г. 23:26 (ссылка)
а мені сподобалась книжка Андрія.
п.с. жадан крутий чувак)
і пост кольоровий)маладєц
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Воскресенье, 24 Февраля 2008 г. 23:32 (ссылка)
Уоу, ти дуже зацікавла цим фільмом, і все ж таки справді... фестивальне кіно -це діаметррально різні речі з популярним кіно. Ех.
І ше... Та ну його, ті кінотеатр. ДВД рулііііііт))

День Народження кльовий був, дійсно тіки позитив, і це круто. Любімо один одного.
а що це за книжки такі... хм... тре подумати. Я не встигаю за твоїми літературними новинками) ще Жадана не дочитала... так. тре собі запам"ятовувати і качати з інету, підкажеш мені, що мені сподобається, ти шарш.
ООооой, я к тобі треба нової музики! Ооооооой, як тобі треба Арктік Манкіз дати.... ойойой.

конверси. так так. саме конверси... на підході. кльово.
чекаю на фото з нетерплячкою.
п.с. люблю твої великі пости.
люблю серед усіх тебе)
Ответить С цитатой В цитатник
Метыд   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 12:07 (ссылка)
ДВД руліт однозначно, я навіть папіка вмовив на домашній кінотеатр, щоб оргазмувати від фільмів прямо вдома, бо в кіно ходити так часто як мені хочеться, та навіть якщо й не часто, дуже напряжно з фінансової сторони!
п.с. раджу подивитись фільм: "Одуванчик"
п.с.2. тащусь від арктік манкіс)
Ответить С цитатой В цитатник
Kamow   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 18:16 (ссылка)
Я коли прочитав коменти, здалося спочатку що то не ДВД,а ВДВ... Трохи якось злякався навіть:):
Ага, погуляли добре... Навіть краще нвж добре! А навіть ще краще:):
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 22:38 (ссылка)
Метыд, Жадан таки крутий)))А домашній кінотептр-то мабуть класно,тіки для мене це просто "великий телевізор з кльовим звуком"...чи воно таки дійсно інакше,крутіше?напряг з цінами на виток-то так..а от в совєцькі часи(ще одна тема Жаданчика) в кіно ходити за ** копійок)
сподіваюсь подивитись той фільм..."кульбабка"-"одуванчик")))
цирковой_уродец, чого не встигаєш за новинками?це вже і не новинка)))ооо...я вже дуууже чекаю Арктік Манкейз)))ти досконало знаєш мої вподобання,отже,це і справді буде приємний шок...і я тебе люблю дуже)
Kamow, та ні,краще б не йшов...а погуляли добре!)
Ответить С цитатой В цитатник
Kamow   обратиться по имени Понедельник, 25 Февраля 2008 г. 23:41 (ссылка)
Катю. Домашній кінотеатр - то ще й вібросабвуфер(тобто басаси трусяться меблі та підлога). А ще це купа акустичних систем(колонок:):) що оточують тебе з усіх сторін...
Домашній кінотеатр - то круто! Але в двокімнатній Хрущівці його і поставити ніде. Це якщо не враховувати що воно якось задорого:)
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Вторник, 26 Февраля 2008 г. 19:52 (ссылка)
о)просвітив мене)
Ответить С цитатой В цитатник
цирковой_уродец   обратиться по имени Среда, 27 Февраля 2008 г. 01:03 (ссылка)
Так так, Арктік манкіз руліт, таак... і я тебе дуже дуже люблю.

Я теж не зна нічого про кінотеатри домашні, тож...(
Ответить С цитатой В цитатник
Div4a   обратиться по имени Среда, 27 Февраля 2008 г. 10:58 (ссылка)
цирковой_уродец, ми як завжди)))
Ответить С цитатой В цитатник
Комментировать К дневнику Страницы: [1] [Новые]
 

Добавить комментарий:
Текст комментария: смайлики

Проверка орфографии: (найти ошибки)

Прикрепить картинку:

 Переводить URL в ссылку
 Подписаться на комментарии
 Подписать картинку